نوشته شده توسط : سئو سایت وردپرس

شاید برای شما سوال پیش بیاید که چرا باید سایت هایی طراحی کنیم که در موبایل ها قابل نمایش باشند ؟ اهمیت نمایش سایت در موبایل ، تبلت و .... چیست ؟

بسیاری از افراد درحال حاظر سرچ های روزانه ی خود را با استفاده از موبایل های هوشمند و تبلت ها انجام میدهند ، هنگامی که شما سایتی مخصوص این دستگاه ها طراحی کنید قطعا کاربر رضایت کافی از سایت شما خواهد داشت و به سایت شما بطور مستمر سرخواهد زد چون سایتتان از نظر کاربردی بسیار ساده و راحت است و قابل استفاده در دستگاه های مختلف است.

گوگل اهمیت سایت شما را از نظر دستگاه های مختلف نیز بررسی خواهد کرد ، ایا میدانستید سرچ گوگل در دستگاه های مختلف فرق دارد!

سایت ها بر اساس قابلیت فرندلی یا حالت موبایلی نیز در سرچ های گوگل اولویت های مختلفی دارند پس از دست دادن واکنشگرایی یا ریسپانسیو کردن سایت ممکن است به رتبه ی گوگل سایت شما ضربه بزند.

شما میتوانید برای شروع یاد گیری ریسپانسیو کردن سایت اموزش نصب بوت استرپ را دنبال کنید.

موفق و پیروز باشید.

 



:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سئو سایت وردپرس

شاید برای شما هم سوال باشد منظور از محتوای ویروسی چیست ؟ برای فهمیدن راز اینکه محتوای ویروسی چیست و چگونه میتوان تولید کرد تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

محتوای ویروسی چیست ؟

ویروس به دلیل انتشار و پخش شدن قدرت انتشار بالایی دارد و محتوای ویروسی به معنی تولید محتوایی از نوع ویروس که انتشار بالایی داشته باشد دارد ! یعنی محتوایی ارزشمند که همه ی کاربران سطح اینترنت را وادار به پخش کردن ان کند.

چگونه محتوای ویروسی بنویسیم ؟

راز های بسیار زیادی برای تولید یک محتوای ویروسی وجود دارد با دست به قلم شدن و ازمون و خطا و راهنمایی ها و مشاوره ها میتوانید این محتوا را تولید کنید ! برای درک بهتر این مثال به مقالات سایت کدپز که سایت رسمی ما میباشد مراجعه فرمایید از نحوه ی تولید محتوای ویروسی مطلع خواهید شد.

چگونه مانند ویروس محتوا را پخش کنیم ؟

یک نکته بسیار مهم در سطح اینترنت کارکردن خارج از چهارچوب معلوم سایت شما می باشد ، فرض مثال یک شما یک سایت دارید فقط و فقط فعالیت بر روی سایت و عدم فعالیت بر روی وبلاگ ها و شبکه های اجتماعی باعث ضعف انهاست !

شبکه های احتماعی ، خبرخوان ها ، شبکه های رسمی ، اخبار های رسمی ، یوتیوپ ، ساند کلود و ...... میتواند در نحوه ی انتشار محتوای ویروسی کمک شما عزیزان باشند.

سخن پایانی

قصد دارید اطلاعات کامل درباره ی سئو و نحوه ی تولید محتوای ویروسی داشته باشید ، میتوانید به سایت کدپز مراجعه فرمایید و از مشاوره رایگان کدپز استفاده فرمایید.

پیروز باشید.



:: بازدید از این مطلب : 233
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سئو سایت وردپرس

یکی از مهمترین عوامل موفقیت شما درگوگل ارتباطات شما با دیگر سایت ها خواهد بود ، گوگل بصورت کاملا هوشمندانه این عمل را انجام میدهد و هیچ نقصی در این مورد ندارد ، ربات ها و الگوریتم های گوگل بصورت کاملا هوشمندانه سایت شمارا انالیز میکنند و میتوانند تشخصی کاملی از سایت شما در سطح اینترنت پیدا کنند.

بک لینک چیست ؟

بک لینک سازی به دو دسته ی خارجی و داخلی تقسیم خواهد شد ، بک لینک سازی داخلی به معنی ایجاد لینک های مرتبط داخل سایت خود و بک لینک سازی خارجی به معنی تولید محتوا و لینک دادن به سایت شما از سایت های دیگر می باشد.

اگر شما محتوای عالی داشته باشید و بک لینک سازی عالی انجام دهید هرگز این عامل را از دست ندهید ، هیچگاه از صفحه ی اول گوگل حذف نخواهید شد.

 

چرا بک لینک سازی کنیم ؟

بک لینک سازی به این معنی خواهد بود که شما باید معروفیت دربین سایت های اینترنتی دارید که درباره ی سایت شما اطلاعاتی انتشار میدهد و راجب شما در سطح اینترنت حرف خواهند زد ، با این عامل شما میتوانید بصورت ریپورتاژ خبری ، انتشار مقالات مدون در سایت های دیگر ، بلاگ ها ، شبکه های مجازی و انجمن ها و هرمکانی که شما بتوانید لینک قرار دهید ایجاد بک لینک کنید .

 

سخن پایانی

سئو یک عامل بسیار مهم برای هرکسب و کاری به حساب می اید و هرگونه کوتاهی در این امر باعث میشود شما نتوانید فروش و رتبه ی مورد نظر خود را در بین سایت های دیگر بدست اورید . کدپز یک تیم کاملا مجهز است که میتواند به شما عزیزان کمک کند!

برای راهنمایی بیشتر در این باره با تیم کدپز در ارتباط باشید .

موفق باشید



:: بازدید از این مطلب : 243
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سئو سایت وردپرس

شاید برای شما عزیزان هم جای سوال باشد که برند اینترنتی چیست ؟ چگونه میتوان برند اینترنتی داشت ؟ تاثیر برند شدن در سئو چیست ؟

برای یافتن پاسخ این سوالات تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

 

سئو چیست ؟

سئو به معنی تولید محتوای بهینه شده برای موتورهای جستجوگر و موتورهای جستجوگر به دنبال محتوای تولید شده برای انسان ها هستند ، پس نتیجه ی سئو فعالیت درست برای انسان ها خواهد بود !

 

برند سازی اینترنتی به چه معناست ؟

برند سازی اینترنتی به این معناست که نام سایت شما در گوگل بیشتر از سایر کلمات جستجو شود! شاید برای شما هم جای سوال باشد که چگونه ؟ با فعالیت های درست و جا انداختن سایت خود در یک زمینه ی خاص به این امتیاز بزرگ دست خواهید یافت که افراد نام سایت و یا نام برند شما را در گوگل بیشتر جستجو کنند تا نام کالا یا محصول و محتوایی که نیاز دارند!

 

چگونه می توان برند اینترنتی داشت ؟

برای داشتن یک برند اینترنتی عالی نیاز به کار سختی نیست شما باید تمامی اصول و الگوریتم های سئو را بصورت حرفه ای و اصولی پشت سربگذارید !

برای فهمیدن این راز که الگوریتم های سئو چگونه کار میکنند میتوانید به سایت کدپز مراجعه فرمایید.

 

سخن پایانی!

شاید شما یک برند بخواهید داشته باشید ولی نمیدانید چگونه و از کجا شروع کنید پیشنهاد میکنیم که حتما به سایت کدپز مراجعه فرمایید و از اموزش های seo استفاده کنید !

 

موفق باشید



:: بازدید از این مطلب : 239
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سئو سایت وردپرس

شاید بای شما عزیزان هم سوال باشد که با وجود این همه شبکه های اجتماعی که مخاطبان زیادی دارد چرا باید کسب و کار خود را بصورت سایت گسترش دهیم ؟ برای فهمیدن پاسخ این سوال تا انتهای مقاله با ما همراه باشید ؟

 

کسب و کار اینترنتی چیست ؟

براساس نیاز مردم و کم بودن وقت و گاها نداشتن اطلاعات کافی در زمینه ای تخصصی کسب و کارها سعی بر این دارند تا بصورت اینترنتی در کمترین وقت بهترین خدمات را بصورت کاملا تخصصی و با تضمین به مردم ارائه دهند . کسب و کار های اینترنتی روز به روز درحال گسترش هستند و اغلب جایگزین کسب و کارهای سنتی شده اند .

 

چرا در شبکه های اجتماعی کسب و کار نکنیم ؟!

شبکه های اجتماعی یکی از بهترین منابع برای ارتباط مستقیم با افراد و راه اندازی اولیه ی کسب و کارها هستند اما این نکته ی بسیار مهم را هرگز فراموش نکنید که شبکه های اجتماعی براساس سیاست دولت ها از بین میروند و دائما یک شبکه ی مجازی محبوب نیست و جایگاه شبکه های اجتماعی بالا و پایین میشود . شما اگر یک سایت داشته باشید و تمامی کاربران شبکه های اجتماعی وبلاگ ها انجمن ها و تمامی کاربرانی که در سطح اینترنت به خدمات شما نیاز دارند را به سمت سایت خود هدایت کنید و اطلاعاتی مانند ایمیل شماره ی تماس را از افراد دریافت کنید و خدمات یا کالا به انها در ازای دریافت ایمیل و شماره ی انها ارائه دهید میتوانید یک لیست بزرگ از مشتریان خود را جمع اوری کنید . این لیست ارزشمندترین چیزی خواهد بود که شما در دست دارید اگر شبکه های مجازی از بین بروند وبلاگها کار نکنند سایت شما دچار نقص شود و هیچ راه ارتباطی با مشتریان خود نداشته باشید میتوانید از طریق ارسال پیامک و یا ایمیل محصولات و خدمات خود را دوباره به افراد ارائه دهید.

جمع اوری اطلاعات بصورت دستی کار بسیار سختی خواهد بود ولی اگر یک سایت بسیار عالی داشته باشیم و کارها بصورت خودکار انجام شود شاید روزی بیشتر از 100 نفر هم به کسب و کار شما اضافه شوند و فرم شمارا پر کنند.!

 

ایمیل مارکتینگ چیست و چه کمکی در کسب و کار اینترنتی میکند ؟

ایمیل مارکتینگ یکی از بهترین گزینه هایی است که میتوانید در کسب و کار خود رعایت کنید . شما برای جذب ایمیل و اطلاعات افراد نیازمند ارائه ی خدمات در ازای دریافت اطلاعات هستید و غالبا افرادی اطلاعاتشان را در اختیار شما قرار میدهند که به خدمات و یا محصول شما نیازمند هستند! پس اگر شما به عنوان مثال 1000 ایمیل از مشتریان خود داشته باشید و محصولی را بخواهید بفروشید به تمامی انها ایمیل بزنید قطعا از بین انها بیشتر از 50 نفر ان محصول شمارا خریداری میکنند!

پس برای شروع این کار عجله کنید!

 

بهترین زمان برای ورود به کسب و کار اینترنتی چه زمانی است ؟

افراد زیادی حسرت ان را میخورند که کاش در 10 سال پیش که فلان کسب و کار اینترنتی راه اندازی شد من هم این کار را انجام میدادم ! این افسوس هیچ فایده ای برای کسب و کار شما ندارد اگر از همین حالا شروع کنید بی شک 5 یا 10 سال اینده افرادی خواهند بود که حسرت خواهند خورد که ای کاش در جایگاه شما حضور داشتند ! شاید سایت های بزرگی همانند دیجیکالا ، بامیلو و ... درحال فعالیت باشند ولی این نکته را به یاد داشته باشید که انها زمانی شروع کردند که کمتر افراد از اینترنت خرید انجام میدادند پس فرهنگ سازی کردن این موضوع با این کسب و کارها بوده ولی دلیل بر این نمیشود که شما نمیتوانید این کار را انجام دهید!

اگر شما امروز کسب و کار اینترنتی خود راه اندازی نکنید افراد بسیاری جلوتر از شما قدم خواهند برداشت که شاید رسیدن به انها برای شما هزینه های بسیاری داشته باشد ! اما اگر از همین حالا شروع کنید هزینه های بسیار کمتری خواهید داشت.

 

قصد ورود به کسب و کار اینترنتی دارید اما اطلاعات کافی ندارید ؟

تیم کدپز به شما بصورت کاملا تخصصی در این باره بصورت رایگان مشاروه میدهد با مراجعه به سایت کدپز و یا از طریق شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و تلگرام نیز میتوانید با کدپز در ارتباط باشید و از راه اندازی کسب و کار اینترنتی و حتی نحوه ی ورود به بازار و سایر مباحث تخصصی سوال بپرسید!

موفق باشید.



:: بازدید از این مطلب : 239
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سئو سایت وردپرس

با سلام

شاید شما هم به این فکر کرده باشید که اکثر سایت ها با تولید مقالات و بدون داشتن هیچ چیز خاصی درحال کسب درامد از اینترنت خواهند بود. شاید فروش کالا و یا خدماتی داشته باشند ولی مهمترین اصل برای فروششان تولید محتوای انهاست. دیجیکالا به عنوان بزرگترین کسب و کار اینترنتی ایرانی این امر را اجرا میکند شاید برای این امر اشتباهاتی داشته باشد ولی اصل ماجرایی که دیجیکالا را مورد اعتماد دیگران نشان میدهد تولید محتوای این سایت است. برای فهمیدن ارزش اصلی تولید محتوا تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

چرا تولید محتوا کنیم ؟

اگر شما یک کسب و کار سنتی داشته باشید نیاز به این دارید که حتما با افراد بصورت حضوری حرف بزنید و این امر برای شما عزیزان جذب مشتری و مخاطب خواهد کرد شاید مشتریان شما از شما خریدی انجام ندهند ولی قطعا اطلاعات مفیدی از شما بدست خواهند اورد که باعث راحتی خرید انها میشود . اگر شما به دیجیکالا نگاهی کنید متوجه میشوید که شاید اکثر کاربران این سایت فقط به دلیل اینکه اطلاعات کامل و صادقانه ای از یک محصول را ارائه داده است مراجعه میکنند و خرید از بازار انجام میدهند!

تولید محتوا فقط در کارهای فروشگاهی مفید نیست بلکه تمامی سایت هایی که دانلودی هستند خبری هستند شرکتی هستند و یا هرگونه خدماتی دارند میتوانن با تولید محتوایی هدفمند جذب مخاطب خود را بالاتر ببرند پس این کار بسیار ارزشمند خواهد بود. اگر این کار را انجام نمیدهید در اصل هیچ فعالیتی نخواهید داشت!

چگونه تولید محتوا کنیم ؟

محتوای سایت فقط متن نیست ! تولید ویدیو تولید پادکست فعالیت در شبکه های اجتماعی فعالیت در وبلاگ ها و تولید محتوای اختصاصی از هر نوعی برای هر نوع شبکه و وبلاگ و سایتی برای فروش بیشتر شما ارزشمند خواهد بود.

ما در کدپز برای بهبود مقالات متنی خود را با استفاده از ویراستار ویرایش میکنیم! تولید پادکست های صوتی خود را با استفاده از adobe audition و سایر بخش ها را با نرم افزار هایی که بصورت حرفه ای این کار ها را برای ما انجام میدهد استفاده میکنیم.

ویدیو میتواند بصورت تکه تکه ریکورد شده و بعد از اتصال یک محتوای عالی در اختیار دیگران قرار دهیم . منابعی که نیازمندید به ان برای رجوع به تولید محتوا سعی کنید منابعی اینگیلیسی باشند و بعد از خواندن ان منابع تمامی انها را خودتان ترجمه و شخصی سازی کنید و از زبان خودتان بگویید.

چگونه محتوایی سئو شده داشته باشیم ؟

همانگونه که بارها اشاره کرده ایم محتوای سئو شده به این معناست که ما محتوا را برای کاربران خود بنویسیم نه موتور های جستجوگر ، موتور های جستجوگر قدرتمندی مانند گوگل توانایی تجزیه و تحلیل فایل های pdf ، فایل های صوتی و فایل های ویدیویی را نیز دارند پس نگران نباشید که این بخش های شما سئو نمیشوند و وقت گذاشتن برای تولید انها بیهوده خواهد بود!

نیازمند مشاوره برای بهبود کار هستید؟!

میتوانید با مراجعه به سایت کدپز و از بخش تماس با ما یا بخش کامنت ها و یا شبکه های اجتماعی کدپز با ما در ارتباط باشید.

موفق باشید.



:: بازدید از این مطلب : 241
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سئو سایت وردپرس

با سلام

برای سئو کردن سایت چه امکاناتی نیاز هست ؟ چگونه سایتی سئو شده داشته باشیم ؟

برای رسید به پاسخ سوالات بالا تا انتها با ما همراه باشید.

 

وردپرس چیست ؟

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا می باشد که با استفاده از میتوانید یک سایت به سادگی ایجاد کنید و از اسان بودن کاربرد ان لذت ببرید!

وردپرس بسیار ساده کاربرپسند و دارای قابلیت هایی باور نکردنی است!

مزایای بالای وردپرس از معایب کاسه و ان ها را انقدر بی ارزش نشان داده که کاربران از وردپرس استفاده میکنند و رضایت کامل دارند!

 

چگونه وردپرس را نصب کنیم ؟

برای نصب وردپرس نیاز به تهیه ی هاست (ترجیحا هاست بهینه شده برای وردپرس) خواهید داشت و با ارسال تیکت یا به سادگی پس از دانلود وردرس ان را میتوانید نصب کنید.

سئو چیست ؟

سئو به معنی بهینه سازی سایت و مطالب برای کاربر خواهد بود.!

چگونه وردپرس را سئو کنیم ؟

با نصب افزونه ی معروف yoast seo شما میتوانید از راهنمایی های ان استفاده کنید برای اموزش نصب افزونه و استفاده از ان به سایت کدپز مراجعه فرمایید.

افزونه ی معروف yoast seo ورژن 9.3 انتشار یافته که مطابق الگوریتم های جدید سئو بوده و راهنمایی های مفیدی برای تولید محتوا به شما میدهد .

وقت کافی و یا حوصله ی انجام سئو را ندارید!؟

برای اینکه بصورت تخصصی سئو را فرابگیرید و یا کار خود را به کسانی که در این زمینه تجربه های ارزشمندی دارند بسپارید میتوانید از طریق فرم سفارش سئو با کدپز سفارش خود را ثبت کنید.

و یا میتوانید برای اموزش الگوریتم سئو 2019 به بر روی لینک کلیک کنید.

 

با ارزوی موفقیت



:: بازدید از این مطلب : 276
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سئو سایت وردپرس

باسلام

الگوریتم های گوگل برای درک بهتر گوگل از مطالب انتشار داده شده می باشد. فرض کنید شما خودتان گوگل هستید چه پیشنهادی برای انتخاب 10 لینک برتر خواهید داشت ؟ برای یافتن پاسخ این سوال تا انتها با ما همراه باشید.

کاربرد الگوریتم های گوگل در سال 2019 چیست ؟

هر یک از الگوریتم های گوگل برای انجام اعمال خاصی طراحی شده اند برای مثال الگوریتم پاندا برای جلوگیری از انتشار مطالب کپی شده ، الگوریتم مرغ مگس خار برای جلوگیری از تبلیغات ، الگوریتم موبایل گدون برای ایجاد صفحات وب که ریسپانسیو شده هستند و در گوشی نمایش داده میشوند ، الگوریتم کبوتر یا پیجن برای سرچ منطقه ای و ... طراحی شده اند.

به وسیله ی این الگوریتم ها گوگل توانایی شناختن بهترین سایت ها را دارد .

با توجه به اهمیت این موضوع گوگل هنوز هم دست از طراحی الگوریتم جدید برنداشته است و درحال بروزرسانی الگوریتم های خود بوده تا توانایی انتخاب 10 لینک برتر را داشته باشند.

ایا تنها الگوریتم های گوگل برای کسب رنک اول کافی خواهند بود ؟

خیر الگوریتم های گوگل شناساگر خواهند بود اگر شما تلاشتان برا این باشد که تمامی محتوای خود را برای الگوریتم های گوگل بهینه کنید درواقع درحال از دست دادن وقت خود خواهید بود زیرا در اخر کاربران سایت شما از دست داده خواهند شد و گوگل شمارا به عنوان یک مجرم پنالتی خواهد کرد.

چگونه جزئیات دقیقی از هر الگوریتم گوگل بدست اوریم ؟

شما با مطالعه ی مقالاتی که در کدپز تحت عنوان الگوریتم های گوگل نوشته شده میتوانید اطلاعاتی در این باره کسب کنید.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 273
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سئو سایت وردپرس

با سلام

برای دانشتن راز مطالب سئو شده و جذب مخاطب خاص خود تا انتهای مقاله با کدپز همراه باشید.

 

تولید محتوا چه تاثیری برا سئو دارد ؟

 

همانطور که قبلا اشاره داشتیم در توضیحات سئو مهمترین فاکتور سئو بهینه شدن برای انسان بود پس مطالب و مقاله هایی که برای انسان نوشته می شوند ارزش بیشتری دارند تا مقالاتی که برای موتورهای جستجوگر نوشته می شوند.

 

چه نکاتی برای تولید محتوا بسیار مهم هستند ؟

 

اولین و مهمترین فاکتور نوشتن مقالات متنی خواهند بود . سپس عکس ها ، مقالات pdf ، پادکست های صوتی ، ویدیوهای منتشر شده از خودتان نیز میتوانند به سئو شما و رشد شما در این زمینه کمک کنند .

برای هرکدام از مقالات بالا بصورت مفصل در کدپز توضیح داده شده است که با خواندن مقالات الگوریتم های گوگل میتوانید تصمیم بگیرید چگونه محتوای عالی تولید کنید.

 

ابزارهای چک کردن تولید محتوا کدام اند ؟

 

نرم افزار ویراستار یکی از ابزارهای بسیار کار امد برای نگارش غلط های نگارشی متن های شماست میتوانید با نصب این نرم افزار بر روی ورد خود یا بصورت انلاین از این ویراشگر استفاده کنید.

مزیت های استفاده از این ابزار این است که شما متنی کامل ، سالم بدون غلط بهینه شده برای خوانده شدن توسط افراد را اماده کرده اید .

سایرر ابزارهای کاربردی در این زمینه میتوانند فتوشاپ ، ورد ، نرم افزار های ویرایش صوت ، نرم افزار های فیلم برداری از صفحات کاری شما و امثالهم باشند ...

 

برای درک بهتر هرکدام از موضوعات بالا ما به شما پیشنهاد میکنیم که الگوریتم های گوگل را در کدپز در این مورد ، زیر زربین و بررسی کار خود قرار دهید.

 

یاعلی!



:: بازدید از این مطلب : 289
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سئو سایت وردپرس

باسلام

دغدغه ی همه ی افرادی که درحال فراگیری یک موضوعی هستند کسب درامد از ان موضوع خواهد بود ما در این مقاله به این میپردازیم که چگونه میتوان از طریق سئو کسب درامد کرد.

 

سئو چیست ؟

 

همانطور که در مقاله ی سئو چیست اشاره کردیم سئو به معنی بهینه سازی برای موتور های جستجوگر خواهد بود و موتورهای جستجوگر درحال گسترش کار خود به نزدیکتر شدن به انسانها هستند و معنی واقعی سئو به بهینه شدن برای انسان تغییرکرده است.

 

ایا همه ی سایت ها سئو شده اند ؟

 

بزرگترین کسب و کار اینترنتی ایران دیجیکالا سایتیست که سئوی بسیار ضعیفی دارد و از سئو قافل بوده و در حال حاظر با راه اندازی قسمت هایی مانند مگ و تی وی درحال گسترش سئو سایت خود برای افزایش فروش خود هستند. پس نتیجه گیری میکنیم که سئو برای هرسایتی واجب است و درصورت عدم رعایت فاکتورهای سئو از رده خارج خواهند شد.

چگونه میتوان از سئو کسب درامد کرد ؟

اگر هنوز شما سئو را فرانگرفتید عجله کنید ! کدپز تمامی اموزشهای لازم برای یادگیری سئو را در اختیار شما عزیزان بصورت کاملا رایگان و اختصاصی و اپدیت شده قرار داده است. اگر یک سئو کار حرفه ای باشید هرگز بیکار نخواهید ماند زیرا با اثبات خود به دیگران ، دیگران به شما پیشنهاد هایی باور نکردنی در زمینه ی رونق کسب و کارشان میدهند.

تمامی افرادی که در کسب و کار های اینترنتی مشغول هستند جنگ بر سر این دارند که در صفحات اول گوگل حضور داشته باشند زیرا 99.9 درصد افراد فقط صفحه ی اول گوگل را می بینند و درصورت عدم یافتن سایت مورد نظر کلمه ی جستجو شده ی خود را عوض میکنند.

سئو یک راه بسیار خلاقانه و بدون نیاز به داشتن مهارت برنامه نویسی میتواند زندگی اینده ی شما را زیر و رو کند .

یک سئو کار حرفه ای ماهیانه مبلغ مشخصی درامد نخواهد داشت و انقدر مبالغ دریافتی ماهانه اش زیاد خواهد بود که قابل شمارش نیست!

پس برای جا نماندن از این دنیا به فراگیری هرچه سریعتر ان بپردازید.

 



:: بازدید از این مطلب : 316
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 دی 1397 | نظرات ()