بک لینک سازی چیست ؟
نوشته شده توسط : سئو سایت وردپرس

یکی از مهمترین عوامل موفقیت شما درگوگل ارتباطات شما با دیگر سایت ها خواهد بود ، گوگل بصورت کاملا هوشمندانه این عمل را انجام میدهد و هیچ نقصی در این مورد ندارد ، ربات ها و الگوریتم های گوگل بصورت کاملا هوشمندانه سایت شمارا انالیز میکنند و میتوانند تشخصی کاملی از سایت شما در سطح اینترنت پیدا کنند.

بک لینک چیست ؟

بک لینک سازی به دو دسته ی خارجی و داخلی تقسیم خواهد شد ، بک لینک سازی داخلی به معنی ایجاد لینک های مرتبط داخل سایت خود و بک لینک سازی خارجی به معنی تولید محتوا و لینک دادن به سایت شما از سایت های دیگر می باشد.

اگر شما محتوای عالی داشته باشید و بک لینک سازی عالی انجام دهید هرگز این عامل را از دست ندهید ، هیچگاه از صفحه ی اول گوگل حذف نخواهید شد.

 

چرا بک لینک سازی کنیم ؟

بک لینک سازی به این معنی خواهد بود که شما باید معروفیت دربین سایت های اینترنتی دارید که درباره ی سایت شما اطلاعاتی انتشار میدهد و راجب شما در سطح اینترنت حرف خواهند زد ، با این عامل شما میتوانید بصورت ریپورتاژ خبری ، انتشار مقالات مدون در سایت های دیگر ، بلاگ ها ، شبکه های مجازی و انجمن ها و هرمکانی که شما بتوانید لینک قرار دهید ایجاد بک لینک کنید .

 

سخن پایانی

سئو یک عامل بسیار مهم برای هرکسب و کاری به حساب می اید و هرگونه کوتاهی در این امر باعث میشود شما نتوانید فروش و رتبه ی مورد نظر خود را در بین سایت های دیگر بدست اورید . کدپز یک تیم کاملا مجهز است که میتواند به شما عزیزان کمک کند!

برای راهنمایی بیشتر در این باره با تیم کدپز در ارتباط باشید .

موفق باشید





:: بازدید از این مطلب : 242
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 اسفند 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: