چندین مزایای استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس
نوشته شده توسط : سئو سایت وردپرس

طبق تجربیاتی که از تیم کدپز و استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس به دست اورده ایم سعی بر نوشتن این مقاله کرده ایم. پس لطفا تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

یکی از مزایایی که وردپرس برای کاربران به ارمغان می اورد فراوانی مجموعه اموزشات و ساده بودن استفاده از افزونه های ان است.

شما اگر از وردپرس استفاده کنید با داشتن افزونه ها میتوانید هرکاری کنید ، هر نوع درگاه پرداخت ، هر نوع سیستم هوشمندسازی و سیستم سازی را به سادگی چند کلیک بر روی وردپرس اعمال کنید. بحث بسیار مهمی که وردپرس برای شما به ارمغان می اورد امنیت بالا بخاطر دائم اپدیت شدن و افزونه های مختلف امنیتی است که وردپرس برای شما عزیزان فراهم میکند.

همچنین یکی دیگر از مزایای وردپرس رابط کاربری ساده و پشتیبانی از زبان های مختلف است و قابلیت ترجمه ی خودکار برخی از افزونه های پر استفاده را نیز دارد .

بحث جالب تر از این سیستم مدیریت محتوا ، ازاد بودن کدها و توانایی کسب درآمد از ان است ! یعنی شما اگر قالب اختصاصی و یا افزونه های کاربری اختصاصی طراحی کنید میتوانید درامد کسب کنید ، با استفاده از ترجمه ی افزونه و قالب نیز میتوانید کسب درامد اینترنتی داشته باشید. اگر شما توانایی کار کردن با افزونه های این سیستم مدیریت محتوا را نیز داشته باشید میتوانید پشتیبانی و نگهداری سایت ها را نیز به دست بگیرید.

پس استفاده از وردپرس را فراموش نکنید و بی وقفه به دنبال یادگیری مطالبی برای اموزش های وردپرس باشید.

یکی از مزایایی که وردپرس دارد ، هزینه های پایین استفاده از این سیستم مدیریت محتواست که در قبل دلیل ان را بیان کردیم (داشتن افزونه های فراوان) اما اگر برای شما یک سیستم مدیریت محتوای اختصاصی طراحی کنند شما حتی برای طراحی یک فرم ساده باید چندین میلیون هزینه کنید در صورتی که وردپرس این امکانات را رایگان در اختیار شما عزیزان قرار میدهد.

 

پیشنهاد میشود اطلاعات بیشتر وردپرس را درباره ی سئو از لینک زیر پیگیری کنید.

https://codepaz.com/seo-tutorial





:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 آبان 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: