خریدار کاغذ و کتاب باطله
نوشته شده توسط : سئو سایت وردپرس

پایان بازیافت کاغذ باطله

این مرحله نهایی بازیافت کاغذ است و خمیر تمیز شده با مواد تولیدی جدید مخلوط شده و پس‌ازآن بر روی نقاله تسمه‌ای مسطح و سطوح استوانه‌ای گرم خشک می‌شوند. همان‌طور که خمیر خشک می‌شود و همزمان از طریق دستگاهی اتوماتیک با فشار مضاعف، آب اضافی را خارج می سازند.

زمانی که خمیر جامد می‌شود، از سیلندرهای بخار عبور داده می‌شوند که تشکیل رول‌های طولانی مسطح ورق‌های پیوسته کاغذ را تسهیل می‌کند. ورق‌های نهایی کاغذی، برش داده می‌شوند، رول می‌شوند و به بازارها یا تولیدکنندگان مختلف کسب‌وکار ارسال می‌شوند و این تولیدکنندگان از کاغذهای بازیافتی برای تولید محصولات خود استفاده می‌کنند. چاپ روزنامه، کاغذ بسته‌بندی، کاغذ پرینت و عایق‌های سلولز دمیده، نمونه‌های کوچکی از مواردی است که در آن کاغذ بازیافت‌شده استفاده می‌شود.

اگر علاقه خاصی به دانستن چگونگی بازیافت کاغذ داشته باشید، می‌توانید از کارخانه‌های بازیافت در نزدیکی خود بازدید کنید و ببینید که چطور کاغذ باطله مورد پردازش قرار می‌گیرد. اکثر شرکت‌ها فرایندها و اطلاعات را با مردم به اشتراک می‌گذارند تا بهتر درک کنند که در روند بازیافت چه اتفاقی می‌افتد و آن‌ها را تشویق به شرکت در این فرایند کنند. کل پروسه بازیافت برای روزنامه حدود هفت روز طول می‌کشد. مطالعات نشان می‌دهد که کاغذ می‌تواند تقریباً هفت بار بازیافت شود. هر بار کاغذ بازیافت می‌شود، طول آن کاهش می‌یابد که بر قدرت آن تأثیر دارد.

محصولات بازیافت همیشه لوگو بازیافت را دارند تا بتوانید اطمینان حاصل کنید که شما از تکنیک‌های سازگار با محیط‌زیست استفاده می‌کنید. این در تمیز کردن محیط‌زیست و کاهش دفن زباله کمک می‌کند. چین، بزرگ‌ترین بازیافت‌کننده کاغذ در جهان است که طبق گزارش انجمن کاغذ چین (CPA)، حدود 63.3 میلیون تن چوب خمیر کاغذی در سال 2016 تولید کرده که حدود 24 درصد از کاغذ ضایعات وارداتی بوده است.

چونگ یان، رئیس هلدینگ کاغذ 9 اژدها، یکی از بزرگ‌ترین مراکز بسته‌بندی و تولید کاغذ چین، در یک کنفرانس مطبوعاتی اخیر گفت که قیمت کاغذ بازیافتی در درازمدت «ارزان نخواهد بود». او به جزییات اشاره نکرد جز اینکه گفت هزینه‌های کار نیز افزایش یافته است و شرکت با توجه به کاهش واردات ضایعات، جمع‌آوری کاغذ ضایعات را در چین افزایش می‌دهد.

ESA در انگلستان گفت، از 8 میلیون تن کاغذ باطله جمع‌آوری‌شده در بریتانیا، حدود 1.1 میلیون تن کاغذ مخلوط، روزنامه، مجلات و مقوا به چین صادر شده است. طبق گفته  ESA’s Rindegrenبا توجه به عدم اطمینان، صادرکنندگان در حال حاضر به دنبال بازارهای جدیدی مانند اروپا و آسیای جنوب شرقی هستند. او بیان کرد، «ازلحاظ فعالیت‌های کاهش آلودگی، ما از چین حمایت می‌کنیم، اما به نظر می‌رسد که هزینه انجام آن بسیار سنگین خواهد بود. برخی از شرکت‌ها بازوهای صادراتی کارخانجات کاغذ چینی را به عهده‌دارند و آن‌ها نیز متضرر خواهند شد».

در ژاپن اتحادیه عمده‌فروشی کاغذ ضایعات در ناحیه کانتو در توکیو، به رویترز تأیید کرد که برای اولین بار در چندین سال اخیر، قرارداد صادرات کاغذ سپتامبر به چین را نادیده گرفته‌اند، چراکه چینی‌ها از خرید خودداری می‌کردند.

 

خریدار کاغذ باطله





:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: