چگونه محتوای سئو شده درست کنیم ؟
نوشته شده توسط : سئو سایت وردپرس

با سلام

برای دانشتن راز مطالب سئو شده و جذب مخاطب خاص خود تا انتهای مقاله با کدپز همراه باشید.

 

تولید محتوا چه تاثیری برا سئو دارد ؟

 

همانطور که قبلا اشاره داشتیم در توضیحات سئو مهمترین فاکتور سئو بهینه شدن برای انسان بود پس مطالب و مقاله هایی که برای انسان نوشته می شوند ارزش بیشتری دارند تا مقالاتی که برای موتورهای جستجوگر نوشته می شوند.

 

چه نکاتی برای تولید محتوا بسیار مهم هستند ؟

 

اولین و مهمترین فاکتور نوشتن مقالات متنی خواهند بود . سپس عکس ها ، مقالات pdf ، پادکست های صوتی ، ویدیوهای منتشر شده از خودتان نیز میتوانند به سئو شما و رشد شما در این زمینه کمک کنند .

برای هرکدام از مقالات بالا بصورت مفصل در کدپز توضیح داده شده است که با خواندن مقالات الگوریتم های گوگل میتوانید تصمیم بگیرید چگونه محتوای عالی تولید کنید.

 

ابزارهای چک کردن تولید محتوا کدام اند ؟

 

نرم افزار ویراستار یکی از ابزارهای بسیار کار امد برای نگارش غلط های نگارشی متن های شماست میتوانید با نصب این نرم افزار بر روی ورد خود یا بصورت انلاین از این ویراشگر استفاده کنید.

مزیت های استفاده از این ابزار این است که شما متنی کامل ، سالم بدون غلط بهینه شده برای خوانده شدن توسط افراد را اماده کرده اید .

سایرر ابزارهای کاربردی در این زمینه میتوانند فتوشاپ ، ورد ، نرم افزار های ویرایش صوت ، نرم افزار های فیلم برداری از صفحات کاری شما و امثالهم باشند ...

 

برای درک بهتر هرکدام از موضوعات بالا ما به شما پیشنهاد میکنیم که الگوریتم های گوگل را در کدپز در این مورد ، زیر زربین و بررسی کار خود قرار دهید.

 

یاعلی!





:: بازدید از این مطلب : 287
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: