چرا محتوا در سئو تاثیر بسیاری دارد ؟
نوشته شده توسط : سئو سایت وردپرس

با سلام

شاید شما هم به این فکر کرده باشید که اکثر سایت ها با تولید مقالات و بدون داشتن هیچ چیز خاصی درحال کسب درامد از اینترنت خواهند بود. شاید فروش کالا و یا خدماتی داشته باشند ولی مهمترین اصل برای فروششان تولید محتوای انهاست. دیجیکالا به عنوان بزرگترین کسب و کار اینترنتی ایرانی این امر را اجرا میکند شاید برای این امر اشتباهاتی داشته باشد ولی اصل ماجرایی که دیجیکالا را مورد اعتماد دیگران نشان میدهد تولید محتوای این سایت است. برای فهمیدن ارزش اصلی تولید محتوا تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

چرا تولید محتوا کنیم ؟

اگر شما یک کسب و کار سنتی داشته باشید نیاز به این دارید که حتما با افراد بصورت حضوری حرف بزنید و این امر برای شما عزیزان جذب مشتری و مخاطب خواهد کرد شاید مشتریان شما از شما خریدی انجام ندهند ولی قطعا اطلاعات مفیدی از شما بدست خواهند اورد که باعث راحتی خرید انها میشود . اگر شما به دیجیکالا نگاهی کنید متوجه میشوید که شاید اکثر کاربران این سایت فقط به دلیل اینکه اطلاعات کامل و صادقانه ای از یک محصول را ارائه داده است مراجعه میکنند و خرید از بازار انجام میدهند!

تولید محتوا فقط در کارهای فروشگاهی مفید نیست بلکه تمامی سایت هایی که دانلودی هستند خبری هستند شرکتی هستند و یا هرگونه خدماتی دارند میتوانن با تولید محتوایی هدفمند جذب مخاطب خود را بالاتر ببرند پس این کار بسیار ارزشمند خواهد بود. اگر این کار را انجام نمیدهید در اصل هیچ فعالیتی نخواهید داشت!

چگونه تولید محتوا کنیم ؟

محتوای سایت فقط متن نیست ! تولید ویدیو تولید پادکست فعالیت در شبکه های اجتماعی فعالیت در وبلاگ ها و تولید محتوای اختصاصی از هر نوعی برای هر نوع شبکه و وبلاگ و سایتی برای فروش بیشتر شما ارزشمند خواهد بود.

ما در کدپز برای بهبود مقالات متنی خود را با استفاده از ویراستار ویرایش میکنیم! تولید پادکست های صوتی خود را با استفاده از adobe audition و سایر بخش ها را با نرم افزار هایی که بصورت حرفه ای این کار ها را برای ما انجام میدهد استفاده میکنیم.

ویدیو میتواند بصورت تکه تکه ریکورد شده و بعد از اتصال یک محتوای عالی در اختیار دیگران قرار دهیم . منابعی که نیازمندید به ان برای رجوع به تولید محتوا سعی کنید منابعی اینگیلیسی باشند و بعد از خواندن ان منابع تمامی انها را خودتان ترجمه و شخصی سازی کنید و از زبان خودتان بگویید.

چگونه محتوایی سئو شده داشته باشیم ؟

همانگونه که بارها اشاره کرده ایم محتوای سئو شده به این معناست که ما محتوا را برای کاربران خود بنویسیم نه موتور های جستجوگر ، موتور های جستجوگر قدرتمندی مانند گوگل توانایی تجزیه و تحلیل فایل های pdf ، فایل های صوتی و فایل های ویدیویی را نیز دارند پس نگران نباشید که این بخش های شما سئو نمیشوند و وقت گذاشتن برای تولید انها بیهوده خواهد بود!

نیازمند مشاوره برای بهبود کار هستید؟!

میتوانید با مراجعه به سایت کدپز و از بخش تماس با ما یا بخش کامنت ها و یا شبکه های اجتماعی کدپز با ما در ارتباط باشید.

موفق باشید.





:: بازدید از این مطلب : 240
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: