چرا باید برای کسب و کار اینترنتی خود سایت داشته باشیم؟
نوشته شده توسط : سئو سایت وردپرس

شاید بای شما عزیزان هم سوال باشد که با وجود این همه شبکه های اجتماعی که مخاطبان زیادی دارد چرا باید کسب و کار خود را بصورت سایت گسترش دهیم ؟ برای فهمیدن پاسخ این سوال تا انتهای مقاله با ما همراه باشید ؟

 

کسب و کار اینترنتی چیست ؟

براساس نیاز مردم و کم بودن وقت و گاها نداشتن اطلاعات کافی در زمینه ای تخصصی کسب و کارها سعی بر این دارند تا بصورت اینترنتی در کمترین وقت بهترین خدمات را بصورت کاملا تخصصی و با تضمین به مردم ارائه دهند . کسب و کار های اینترنتی روز به روز درحال گسترش هستند و اغلب جایگزین کسب و کارهای سنتی شده اند .

 

چرا در شبکه های اجتماعی کسب و کار نکنیم ؟!

شبکه های اجتماعی یکی از بهترین منابع برای ارتباط مستقیم با افراد و راه اندازی اولیه ی کسب و کارها هستند اما این نکته ی بسیار مهم را هرگز فراموش نکنید که شبکه های اجتماعی براساس سیاست دولت ها از بین میروند و دائما یک شبکه ی مجازی محبوب نیست و جایگاه شبکه های اجتماعی بالا و پایین میشود . شما اگر یک سایت داشته باشید و تمامی کاربران شبکه های اجتماعی وبلاگ ها انجمن ها و تمامی کاربرانی که در سطح اینترنت به خدمات شما نیاز دارند را به سمت سایت خود هدایت کنید و اطلاعاتی مانند ایمیل شماره ی تماس را از افراد دریافت کنید و خدمات یا کالا به انها در ازای دریافت ایمیل و شماره ی انها ارائه دهید میتوانید یک لیست بزرگ از مشتریان خود را جمع اوری کنید . این لیست ارزشمندترین چیزی خواهد بود که شما در دست دارید اگر شبکه های مجازی از بین بروند وبلاگها کار نکنند سایت شما دچار نقص شود و هیچ راه ارتباطی با مشتریان خود نداشته باشید میتوانید از طریق ارسال پیامک و یا ایمیل محصولات و خدمات خود را دوباره به افراد ارائه دهید.

جمع اوری اطلاعات بصورت دستی کار بسیار سختی خواهد بود ولی اگر یک سایت بسیار عالی داشته باشیم و کارها بصورت خودکار انجام شود شاید روزی بیشتر از 100 نفر هم به کسب و کار شما اضافه شوند و فرم شمارا پر کنند.!

 

ایمیل مارکتینگ چیست و چه کمکی در کسب و کار اینترنتی میکند ؟

ایمیل مارکتینگ یکی از بهترین گزینه هایی است که میتوانید در کسب و کار خود رعایت کنید . شما برای جذب ایمیل و اطلاعات افراد نیازمند ارائه ی خدمات در ازای دریافت اطلاعات هستید و غالبا افرادی اطلاعاتشان را در اختیار شما قرار میدهند که به خدمات و یا محصول شما نیازمند هستند! پس اگر شما به عنوان مثال 1000 ایمیل از مشتریان خود داشته باشید و محصولی را بخواهید بفروشید به تمامی انها ایمیل بزنید قطعا از بین انها بیشتر از 50 نفر ان محصول شمارا خریداری میکنند!

پس برای شروع این کار عجله کنید!

 

بهترین زمان برای ورود به کسب و کار اینترنتی چه زمانی است ؟

افراد زیادی حسرت ان را میخورند که کاش در 10 سال پیش که فلان کسب و کار اینترنتی راه اندازی شد من هم این کار را انجام میدادم ! این افسوس هیچ فایده ای برای کسب و کار شما ندارد اگر از همین حالا شروع کنید بی شک 5 یا 10 سال اینده افرادی خواهند بود که حسرت خواهند خورد که ای کاش در جایگاه شما حضور داشتند ! شاید سایت های بزرگی همانند دیجیکالا ، بامیلو و ... درحال فعالیت باشند ولی این نکته را به یاد داشته باشید که انها زمانی شروع کردند که کمتر افراد از اینترنت خرید انجام میدادند پس فرهنگ سازی کردن این موضوع با این کسب و کارها بوده ولی دلیل بر این نمیشود که شما نمیتوانید این کار را انجام دهید!

اگر شما امروز کسب و کار اینترنتی خود راه اندازی نکنید افراد بسیاری جلوتر از شما قدم خواهند برداشت که شاید رسیدن به انها برای شما هزینه های بسیاری داشته باشد ! اما اگر از همین حالا شروع کنید هزینه های بسیار کمتری خواهید داشت.

 

قصد ورود به کسب و کار اینترنتی دارید اما اطلاعات کافی ندارید ؟

تیم کدپز به شما بصورت کاملا تخصصی در این باره بصورت رایگان مشاروه میدهد با مراجعه به سایت کدپز و یا از طریق شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و تلگرام نیز میتوانید با کدپز در ارتباط باشید و از راه اندازی کسب و کار اینترنتی و حتی نحوه ی ورود به بازار و سایر مباحث تخصصی سوال بپرسید!

موفق باشید.





:: بازدید از این مطلب : 239
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: