نوشته شده توسط : سئو سایت وردپرس

با سلام

برای سئو کردن سایت چه امکاناتی نیاز هست ؟ چگونه سایتی سئو شده داشته باشیم ؟

برای رسید به پاسخ سوالات بالا تا انتها با ما همراه باشید.

 

وردپرس چیست ؟

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا می باشد که با استفاده از میتوانید یک سایت به سادگی ایجاد کنید و از اسان بودن کاربرد ان لذت ببرید!

وردپرس بسیار ساده کاربرپسند و دارای قابلیت هایی باور نکردنی است!

مزایای بالای وردپرس از معایب کاسه و ان ها را انقدر بی ارزش نشان داده که کاربران از وردپرس استفاده میکنند و رضایت کامل دارند!

 

چگونه وردپرس را نصب کنیم ؟

برای نصب وردپرس نیاز به تهیه ی هاست (ترجیحا هاست بهینه شده برای وردپرس) خواهید داشت و با ارسال تیکت یا به سادگی پس از دانلود وردرس ان را میتوانید نصب کنید.

سئو چیست ؟

سئو به معنی بهینه سازی سایت و مطالب برای کاربر خواهد بود.!

چگونه وردپرس را سئو کنیم ؟

با نصب افزونه ی معروف yoast seo شما میتوانید از راهنمایی های ان استفاده کنید برای اموزش نصب افزونه و استفاده از ان به سایت کدپز مراجعه فرمایید.

افزونه ی معروف yoast seo ورژن 9.3 انتشار یافته که مطابق الگوریتم های جدید سئو بوده و راهنمایی های مفیدی برای تولید محتوا به شما میدهد .

وقت کافی و یا حوصله ی انجام سئو را ندارید!؟

برای اینکه بصورت تخصصی سئو را فرابگیرید و یا کار خود را به کسانی که در این زمینه تجربه های ارزشمندی دارند بسپارید میتوانید از طریق فرم سفارش سئو با کدپز سفارش خود را ثبت کنید.

و یا میتوانید برای اموزش الگوریتم سئو 2019 به بر روی لینک کلیک کنید.

 

با ارزوی موفقیت



:: بازدید از این مطلب : 283
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سئو سایت وردپرس

باسلام

الگوریتم های گوگل برای درک بهتر گوگل از مطالب انتشار داده شده می باشد. فرض کنید شما خودتان گوگل هستید چه پیشنهادی برای انتخاب 10 لینک برتر خواهید داشت ؟ برای یافتن پاسخ این سوال تا انتها با ما همراه باشید.

کاربرد الگوریتم های گوگل در سال 2019 چیست ؟

هر یک از الگوریتم های گوگل برای انجام اعمال خاصی طراحی شده اند برای مثال الگوریتم پاندا برای جلوگیری از انتشار مطالب کپی شده ، الگوریتم مرغ مگس خار برای جلوگیری از تبلیغات ، الگوریتم موبایل گدون برای ایجاد صفحات وب که ریسپانسیو شده هستند و در گوشی نمایش داده میشوند ، الگوریتم کبوتر یا پیجن برای سرچ منطقه ای و ... طراحی شده اند.

به وسیله ی این الگوریتم ها گوگل توانایی شناختن بهترین سایت ها را دارد .

با توجه به اهمیت این موضوع گوگل هنوز هم دست از طراحی الگوریتم جدید برنداشته است و درحال بروزرسانی الگوریتم های خود بوده تا توانایی انتخاب 10 لینک برتر را داشته باشند.

ایا تنها الگوریتم های گوگل برای کسب رنک اول کافی خواهند بود ؟

خیر الگوریتم های گوگل شناساگر خواهند بود اگر شما تلاشتان برا این باشد که تمامی محتوای خود را برای الگوریتم های گوگل بهینه کنید درواقع درحال از دست دادن وقت خود خواهید بود زیرا در اخر کاربران سایت شما از دست داده خواهند شد و گوگل شمارا به عنوان یک مجرم پنالتی خواهد کرد.

چگونه جزئیات دقیقی از هر الگوریتم گوگل بدست اوریم ؟

شما با مطالعه ی مقالاتی که در کدپز تحت عنوان الگوریتم های گوگل نوشته شده میتوانید اطلاعاتی در این باره کسب کنید.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 279
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سئو سایت وردپرس

با سلام

برای دانشتن راز مطالب سئو شده و جذب مخاطب خاص خود تا انتهای مقاله با کدپز همراه باشید.

 

تولید محتوا چه تاثیری برا سئو دارد ؟

 

همانطور که قبلا اشاره داشتیم در توضیحات سئو مهمترین فاکتور سئو بهینه شدن برای انسان بود پس مطالب و مقاله هایی که برای انسان نوشته می شوند ارزش بیشتری دارند تا مقالاتی که برای موتورهای جستجوگر نوشته می شوند.

 

چه نکاتی برای تولید محتوا بسیار مهم هستند ؟

 

اولین و مهمترین فاکتور نوشتن مقالات متنی خواهند بود . سپس عکس ها ، مقالات pdf ، پادکست های صوتی ، ویدیوهای منتشر شده از خودتان نیز میتوانند به سئو شما و رشد شما در این زمینه کمک کنند .

برای هرکدام از مقالات بالا بصورت مفصل در کدپز توضیح داده شده است که با خواندن مقالات الگوریتم های گوگل میتوانید تصمیم بگیرید چگونه محتوای عالی تولید کنید.

 

ابزارهای چک کردن تولید محتوا کدام اند ؟

 

نرم افزار ویراستار یکی از ابزارهای بسیار کار امد برای نگارش غلط های نگارشی متن های شماست میتوانید با نصب این نرم افزار بر روی ورد خود یا بصورت انلاین از این ویراشگر استفاده کنید.

مزیت های استفاده از این ابزار این است که شما متنی کامل ، سالم بدون غلط بهینه شده برای خوانده شدن توسط افراد را اماده کرده اید .

سایرر ابزارهای کاربردی در این زمینه میتوانند فتوشاپ ، ورد ، نرم افزار های ویرایش صوت ، نرم افزار های فیلم برداری از صفحات کاری شما و امثالهم باشند ...

 

برای درک بهتر هرکدام از موضوعات بالا ما به شما پیشنهاد میکنیم که الگوریتم های گوگل را در کدپز در این مورد ، زیر زربین و بررسی کار خود قرار دهید.

 

یاعلی!



:: بازدید از این مطلب : 292
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سئو سایت وردپرس

باسلام

دغدغه ی همه ی افرادی که درحال فراگیری یک موضوعی هستند کسب درامد از ان موضوع خواهد بود ما در این مقاله به این میپردازیم که چگونه میتوان از طریق سئو کسب درامد کرد.

 

سئو چیست ؟

 

همانطور که در مقاله ی سئو چیست اشاره کردیم سئو به معنی بهینه سازی برای موتور های جستجوگر خواهد بود و موتورهای جستجوگر درحال گسترش کار خود به نزدیکتر شدن به انسانها هستند و معنی واقعی سئو به بهینه شدن برای انسان تغییرکرده است.

 

ایا همه ی سایت ها سئو شده اند ؟

 

بزرگترین کسب و کار اینترنتی ایران دیجیکالا سایتیست که سئوی بسیار ضعیفی دارد و از سئو قافل بوده و در حال حاظر با راه اندازی قسمت هایی مانند مگ و تی وی درحال گسترش سئو سایت خود برای افزایش فروش خود هستند. پس نتیجه گیری میکنیم که سئو برای هرسایتی واجب است و درصورت عدم رعایت فاکتورهای سئو از رده خارج خواهند شد.

چگونه میتوان از سئو کسب درامد کرد ؟

اگر هنوز شما سئو را فرانگرفتید عجله کنید ! کدپز تمامی اموزشهای لازم برای یادگیری سئو را در اختیار شما عزیزان بصورت کاملا رایگان و اختصاصی و اپدیت شده قرار داده است. اگر یک سئو کار حرفه ای باشید هرگز بیکار نخواهید ماند زیرا با اثبات خود به دیگران ، دیگران به شما پیشنهاد هایی باور نکردنی در زمینه ی رونق کسب و کارشان میدهند.

تمامی افرادی که در کسب و کار های اینترنتی مشغول هستند جنگ بر سر این دارند که در صفحات اول گوگل حضور داشته باشند زیرا 99.9 درصد افراد فقط صفحه ی اول گوگل را می بینند و درصورت عدم یافتن سایت مورد نظر کلمه ی جستجو شده ی خود را عوض میکنند.

سئو یک راه بسیار خلاقانه و بدون نیاز به داشتن مهارت برنامه نویسی میتواند زندگی اینده ی شما را زیر و رو کند .

یک سئو کار حرفه ای ماهیانه مبلغ مشخصی درامد نخواهد داشت و انقدر مبالغ دریافتی ماهانه اش زیاد خواهد بود که قابل شمارش نیست!

پس برای جا نماندن از این دنیا به فراگیری هرچه سریعتر ان بپردازید.

 



:: بازدید از این مطلب : 319
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 دی 1397 | نظرات ()