نوشته شده توسط : سئو سایت وردپرس

اوايل شروع سئو

در اوايل سال 1990 اولين موتور‌هاي جستجو کار خود را آغاز کردند؛ بعضي از محبوب‌ترين آن‌ها Infoseek،Alta Vista و Yahoo بودند.در آن زمان مردم موتورهاي جستجو را به ديد يک ليست فهرست شده نگاه مي‌کردند که همانند صفحه زرد، سئو اوليه بر اساس حروف الفبا انجام مي‌شد. در اين ليست صفحاتي همچون AAA در بالاي اين ليست وجود داشتند.

با رشد مداوم اينترنت موتورهاي جستجوي جديد‌تري ظاهر مي‌شدند که از الگوريتم‌هاي رتبه‌بندي پيچيده‌تري استفاده مي‌کردند. اين الگوريتم‌ها با معيار تراکم کلمه کليدي ( تعداد دفعاتي که يک کلمه کليدي يا يک عبارت در يک صفحه استفاده شده تقسيم بر تعداد کل کلمات صفحه) و برچسب‌هاي شبيه key-words براي فهم محتويات وب سايت‌ها استفاده مي‌کردند. به دنبال اين رشد سئوبراي بيشتر ديده شدن سايت‌ها فعاليت خود را شروع کرد. با توسعه رتبه‌بندي صفحات توسط موتور‌هاي جستجو، مهندسين سئو به دنبال پيدا کردن راه‌هايي جهت تاثيرپذيري در رتبه بندي اين موتورها چه با استفاده از روش‌هاياخلاقي و چه غير اخلاقي روي آوردند.

يک مقاله که توسط نيويورک تايمز در نوامبر سال 1996 چاپ شد راجع به توسعه‌دهندگان وب صحبت کرد که براي قرار گرفتن در بالاي صفحه نتايج جستجو از روش‌هاي غير اخلاقي سئو استفاده مي‌کردند. اين مقاله توضيح مي‌دهد که چگونه توسعه‌دهندگان وب به راحتي يک سايت را به همراه کلمات کليدي ويژه که معمولا در پشت گرافيک سايت پنهان شده است، بارگذاري مي‌کنند که در نتيجه موتورهاي جستجو اين کلمات کليدي را شمارش کرده و رتبه بندي سايت را افزايش مي‌دهند.

همان طور که گفته شد بدست آوردن رتبه‌بندي بالا براي کلمات کليدي خاص در اوايل کار خيلي راحتي نسبت به امروز بوده است. با بکار گيري روش‌هاي غير اخلاقي در آن زمان قرار گرفتن در بالاي ليست نتايج جستجو تضمين شده بود. امروزه الگوريتم‌هاي موتورهاي جستجو پيچيده‌تر شده‌اند و خيلي سخت است که مهندسين بهينه‌سازي بتوانند موتورهاي جستجو را دستکاري کنند، البته اين بازي موش و گربه بين مهندسين سئو و موتورهاي جستجو امروزه نيز وجود دارد و ادامه پيدا خواهد کرد.

اهداف سئو چیست ؟

هدف سئو کمک به وب سايت‌ها در بدست آوردن محل بالا در نتايج جستجوي طبيعي و افزايش ارتباط بين صفحات و کلمات کليدي وارد شده توسط کاربران است. نمايش دادن بيشترين صفحات مرتبط با پرس‌و‌جوي جستجوي وارد شده داراي مزاياي زيادي هم براي کاربر و هم براي موتور جستجو است که در آن کاربر بيشترين نتايج مرتبط جستجو شده را پيدا مي‌کند و موتور جستجو قابل اعتماد مي‌شود چرا که الگوريتم آن بيشترين صفحات مرتبط را نشان مي‌دهد.

بعد از اينکه سئوبراي بهبود رتبه‌بندي سايت‌ها در نتايج جستجوي طبيعي کار خود را شروع کرد، اين فرآيند نيازمند دانش و زمان براي پياده‌سازي روش‌هاي خود شد. زمان، بزرگ‌ترين سرمايه‌گذاري اوليه براي بهينه شدن سايت و يا يک صفحه است.

بسته به اينکه چگونه کلمات کليدي رقابتي در بهينه سازي مورد استفاده قرار مي‌گيرند، سئو هفته‌ها يا ماه‌ها طول مي‌کشد تا به نتيجه برسد. اگر چه ممکن است نتايج بهينه‌سازي جستجو به سرعت ديده نشود ولي در دراز مدت مزاياي سئو باعث افزايش رتبه‌بندي سايت و افزايش بازديدکنندگان است. براي وب سايت‌ها خيلي مهم است که در صفحه اول نتايج جستجو گوگل به خصوص جزو سه تا نتيجه طبيعي اول که 58.4 درصد کليک‌ها را شامل مي‌شود، قرار گيرند.

اين جاي تعجب نيست که وب سايت‌ها با محصولات و خدماتي که بفروش مي‌رسانند بر سر رسيدن به رتبه يک نتايج جستجو رقابت کنند. به عنوان مثال کلمه کليدي رقابتي "بيمه خودکار" 1.5 ميليون جستجوي گوگل را در ماه به خود اختصاص مي‌دهد، اين بدين معني است که 3 جايگاه اول 58.4 درصد بازديدکنندگان و خود جايگاه اول 36.4 درصد بازديدکنندگان را به خود اختصاص مي‌دهد. اين مسئله براي خيلي از سايت‌ها سودمند است که در بالاي نتايج جستجو قرار گيرند به خصوص آنهايي که با افزايش ترافيک سايت به تعداد مشتريانشان اضافه مي‌شود.
يک مطالعه ديگر نشان مي‌دهد جستجو کنندگان خيلي دوست دارند روي پيوندهاي طبيعي نتايج جستجو کليک کنند؛ اين مطالعه مشخص مي‌کند 72.3 درصد کاربران گوگل روي پيوندهاي طبيعي نتايج جستجو کليک مي‌کنند و تنها 27.3 درصد کاربران روي پيوندهاي ليستهاي پرداخت شده کليک مي‌کنند. اين يکي ديگر از دلايلي است که شرکت‌ها تاثير سئو را دانسته و حاضر هستند براي آن زمان و هزينه صرف کنند.

بطور کلی اهداف سئو را می توان بصورت زیر خلاصه نمود:

  • در بازدید وب سایت تاثیر بسزایی دارد.
  • باعث ایجاد برند می شود.
  • باعث افزایش ترافیک سایت خواهد شد.
  • باعث شده وب سایت در صفحه نتایج موتور جستجو از رتبه بهتری برخوردار شد.
  • باعث افزایش فروش محصولات خواهد شد.
  • بهترین ابزار برای تبلیغات است.

https://codepaz.com/seo-tutorial/



:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سئو سایت وردپرس

خیلی از دوستان فکر می کنند برای شروع فعالیت تجاری در اینستاگرام در ابتدا حتما باید فالوور بخرند. طرز فکر خیلی از دوستان این است که در ابتدا اگر فالوورهای پیج شان کم باشد نمی توانند در جذب فالوور بیشتر موفق باشند. شاید اینطور به نظر برسد اما با راه کارهایی که در این مقاله خدمت شما ارئه می دهم قطعا می توانید فالوورهای زیادی را به کسب و کار خود جذب کنید بدون اینکه در ابتدا فالوورهای زیادی داشته باشید.

اگر قصد دارید برای شروع کارتان فالوور اینستاگرام بخرید بهتر است در ابتدا از فالوور های ایرانی استفاده کنید و به تعداد کمی بخرید. سپس با روش های گفته شده می توانید فالوورهای واقعی زیادی را به پیج اینستاگرام تان جذب کنید.

الان هر کسی می داند که پیجی که مثلا 10 کا فالوور دارد باید حداقل 2 کا لایک برای هر پستش داشته باشد. ولی پیج هایی که فالوور می خرند وضعیت لایک پست هایشان خیلی افتضاح تر از این حرفا است. همین دلیل کافی است تا اعتبار پیج تان کاهش یابد و افراد زیادی متوجه شوند که پیج شما قابل اعتماد نیست!

پس همانطور که متوجه شدید فالوور های فیک و به قول معروف خریدنی باعث لطمه زدن به برند و کسب و کارتان در اینستاگرام می شود. متاسفانه کسب و کارهای بزرگی از این روش برای افزایش فالوور پیج اینستاگراشان استفاده می کنند ولی نمی دانند در آینده با دستان خود قرار است کسب و کار خود را نابود کنند.

بهترین راه این است که اصولی به دنبال بالا بردن فالوور های پیج اینستاگرام تان باشید. هیچ چیز مانند فالوور های واقعی برای شما اهمیت ندارد. در این مقاله ایده هایی را با شما در میان می گذارم تا بتوانید دنبال کنندگانی که واقعا عاشق کسب و کار شما هستند را پیدا کنید.

البته اگر قصد دارید از سایت مطمئنی فالوور بخرید در انتهای این مقاله یک سایت مطمئن را برای خرید فالوور اینستاگرام به شما معرفی می کنم. پس تا انتهای این مقاله همراه من باشید.



:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 ارديبهشت 1399 | نظرات ()