نوشته شده توسط : سئو سایت وردپرس

روتوش پرتره در فتوشاپ یکی از هنر های شگفت آور در زمینه کارهای فتوشاپی است. شاید شما هم عکس هایی را دیده اید که بافت چهره، شما رو شگفت زده کرده است، با خود گفته اید که من هم رتوش انجام می دهم ولی چرا بافت از بین می رود و یا لک های ناخواسته روی صورت به جا میگذارم!؟ یا اصلا بخواهید این تکنیک ها را یاد بگیرید.

حال پس از 6 ماه جمع آوری و طبقه بندی بهترین تکنیک های روز دنیا، بر این شده ام که این دوره را برای همراهان کدپز قرار دهم، دوره ای که هم اکنون رو بروی شماست در 13 پارت می باشد که 10 پارت آن، فیلم های آموزشی روتوش پرتره بوده و بقیه، فایل های تمرین چند 100 دلاری این مجموعه بزرگ است. در زیر به صورت خلاصه سر فصل ها را برایتان می نویسم چرا که جمع آوری زیر فصل ها 6 ماه طول کشیده و به راحتی توسط سایرین از این جا کپی خواهد شد.

سوالات متدوالی که دوستان میپرسند :

01 – آیا با مشاهده این دوره می توانم در آتلیه مشغول به کار شم ؟ 

01 – جواب : این دوره به طور کامل و بسیار فراتر از کار در آتلیه نیاز های شما را بر آورده می سازد.

02 – آیا می توانم عکس های خود را بدون هیچ دغدغه ای از روتوش اشتباه به جشنواره ها بفرستم؟

02 – جواب : کاملا تدریس به صورت حرفه ای هست، حتی جشنواره و تمام مسابقات را می توانید با اعتماد به نفس و آسودگی خیال کامل شرکت کنید.

03 – می توانم عکس های گرفته شده با موبایل را هم روتوش کنم؟ 

03 – جواب :چرا که نه!؟ البته عکس باید با دوربین خود موبایل باشد و نه با اپ های موجود در بازار و گوگل پلی و اپ استور! 

04 – برای عکاس ها به درد میخورد؟ ژانر پرتره استدیویی و Outdoor Portrait ؟ 

04 – جواب : با خیال راحت این پکیج را تهیه کنید چرا که برای شما ساخته شده است.


ویژگی های خاص این دوره :

– تمامی جلسات مروری بر جلسات گذشته شده و شما همه ابزار های مورد نیاز رو از صفر یاد می گیرید و نیاز به یادگیری از جای دیگر نیست.

– طوری تدریس انجام شده است ، تا کسانی که تازه با فتوشاپ آشنا شده اند و مبتدی هستند هم بتوانند این مهارت را فرا گیرند.

– تمام کلید های میانبر استفاده شده در طول فیلم ها روی فیلم مشخص می شود و بیننده به هیچ عنوان سردرگم نمی شود.

– در این دوره که به صورت آفلاین ضبط شده است کیفیت تصویر Full HD  رو خواهید دید و لذت خواهید برد.

– همچنین کیفیت صدا نیز بسیار بالا و بدون نویز می باشد. (بسیار تقویت شده تر از دوره قبل)

پیشنهاد می کنم برای دیدن موارد بیشتر دوره ی آموزش جامع روتوش را در کدپز مشاهده فرمایید.



:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سئو سایت وردپرس

پایان بازیافت کاغذ باطله

این مرحله نهایی بازیافت کاغذ است و خمیر تمیز شده با مواد تولیدی جدید مخلوط شده و پس‌ازآن بر روی نقاله تسمه‌ای مسطح و سطوح استوانه‌ای گرم خشک می‌شوند. همان‌طور که خمیر خشک می‌شود و همزمان از طریق دستگاهی اتوماتیک با فشار مضاعف، آب اضافی را خارج می سازند.

زمانی که خمیر جامد می‌شود، از سیلندرهای بخار عبور داده می‌شوند که تشکیل رول‌های طولانی مسطح ورق‌های پیوسته کاغذ را تسهیل می‌کند. ورق‌های نهایی کاغذی، برش داده می‌شوند، رول می‌شوند و به بازارها یا تولیدکنندگان مختلف کسب‌وکار ارسال می‌شوند و این تولیدکنندگان از کاغذهای بازیافتی برای تولید محصولات خود استفاده می‌کنند. چاپ روزنامه، کاغذ بسته‌بندی، کاغذ پرینت و عایق‌های سلولز دمیده، نمونه‌های کوچکی از مواردی است که در آن کاغذ بازیافت‌شده استفاده می‌شود.

اگر علاقه خاصی به دانستن چگونگی بازیافت کاغذ داشته باشید، می‌توانید از کارخانه‌های بازیافت در نزدیکی خود بازدید کنید و ببینید که چطور کاغذ باطله مورد پردازش قرار می‌گیرد. اکثر شرکت‌ها فرایندها و اطلاعات را با مردم به اشتراک می‌گذارند تا بهتر درک کنند که در روند بازیافت چه اتفاقی می‌افتد و آن‌ها را تشویق به شرکت در این فرایند کنند. کل پروسه بازیافت برای روزنامه حدود هفت روز طول می‌کشد. مطالعات نشان می‌دهد که کاغذ می‌تواند تقریباً هفت بار بازیافت شود. هر بار کاغذ بازیافت می‌شود، طول آن کاهش می‌یابد که بر قدرت آن تأثیر دارد.

محصولات بازیافت همیشه لوگو بازیافت را دارند تا بتوانید اطمینان حاصل کنید که شما از تکنیک‌های سازگار با محیط‌زیست استفاده می‌کنید. این در تمیز کردن محیط‌زیست و کاهش دفن زباله کمک می‌کند. چین، بزرگ‌ترین بازیافت‌کننده کاغذ در جهان است که طبق گزارش انجمن کاغذ چین (CPA)، حدود 63.3 میلیون تن چوب خمیر کاغذی در سال 2016 تولید کرده که حدود 24 درصد از کاغذ ضایعات وارداتی بوده است.

چونگ یان، رئیس هلدینگ کاغذ 9 اژدها، یکی از بزرگ‌ترین مراکز بسته‌بندی و تولید کاغذ چین، در یک کنفرانس مطبوعاتی اخیر گفت که قیمت کاغذ بازیافتی در درازمدت «ارزان نخواهد بود». او به جزییات اشاره نکرد جز اینکه گفت هزینه‌های کار نیز افزایش یافته است و شرکت با توجه به کاهش واردات ضایعات، جمع‌آوری کاغذ ضایعات را در چین افزایش می‌دهد.

ESA در انگلستان گفت، از 8 میلیون تن کاغذ باطله جمع‌آوری‌شده در بریتانیا، حدود 1.1 میلیون تن کاغذ مخلوط، روزنامه، مجلات و مقوا به چین صادر شده است. طبق گفته  ESA’s Rindegrenبا توجه به عدم اطمینان، صادرکنندگان در حال حاضر به دنبال بازارهای جدیدی مانند اروپا و آسیای جنوب شرقی هستند. او بیان کرد، «ازلحاظ فعالیت‌های کاهش آلودگی، ما از چین حمایت می‌کنیم، اما به نظر می‌رسد که هزینه انجام آن بسیار سنگین خواهد بود. برخی از شرکت‌ها بازوهای صادراتی کارخانجات کاغذ چینی را به عهده‌دارند و آن‌ها نیز متضرر خواهند شد».

در ژاپن اتحادیه عمده‌فروشی کاغذ ضایعات در ناحیه کانتو در توکیو، به رویترز تأیید کرد که برای اولین بار در چندین سال اخیر، قرارداد صادرات کاغذ سپتامبر به چین را نادیده گرفته‌اند، چراکه چینی‌ها از خرید خودداری می‌کردند.

 

خریدار کاغذ باطله



:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سئو سایت وردپرس

کاربرد تجهیزات ایمنی

با توجه به این مسئله که در هر محیط کارگاهی چه خطراتی کارگران را تهدید می کند، راهکارهای مهندسی برای کنترل حوادث و آسیب ها و رعایت اصول ایمنی در کارگاه متفاوت خواهد بود. حذف کامل و یا به حداقل رساندن خطرات احتمالی با کنترل عامل آسیب رسان از منشاء ممکن خواهد بود. این روش با اعمال محدودیت ها و حائل های محافظ بین کارگر و عامل ایجاد حادثه ممکن خواهد بود.

یکی از مهمترین خطراتی که در محیط کارگاهی وجود دارد، خطر برق گرفتگی است. با روش های ارت نمودن دستگاه ها و هادی ها، استفاده از فرش و یا سکوی عایق و تفنگ پرتاب سیم ارت، خطرات برق گرفتگی تا حد ممکن کاهش می یابد. البته در این میان پوشیدن کفش کار عایق برق، لباس، دستکش و کلاه کار مناسب می‌تواند خطرات برق گرفتکی را تا حد زیادی کاهش دهد.

کارگاه ها و کارخانه های پیشرفته تر به منظور حفاظت بیشتر، از تجهیزات کنترل ایمنی خودکار استفاده می کنند. با نصب این قطع اضطراری، در صورت نزدیک شدن کاربر به برخی ماشین آلات خطرناک همچون دستگاه های پرس، برق دستگاه به صورت خودکار قطع شده و دستگاه از کار می افتد. یکی از راه های موثر در ایجاد محیطی امن، استفاده از Material Safety Data Sheet (MSDS) است. با نصب این ابزار کارکنان از مشخصات کلی اجزاء و مواد موجود در محیط مطلع می شوند. لیست مواد شیمیایی سمی، مواد اشتعال زا، و نحوه کار با هریک از تجهیزات و مواد از جمله داده های موجود در این شناسه است. حفاظت بیشتر از کارگران در مواجهه با خطرات احتمالی در محیط کارگاهی با استفاده از تجهیزات ایمنی فردی ممکن خواهد شد. اما همواره باید توجه داشت که تجهیزات ایمنی فردی به تنهایی موثر نخواهد بود و باید همراه با رعایت حفاظت محیطی مورد استفاده قرار گیرد.

انتخاب تجهیزات ایمنی فردی

با توجه به این امر که محیط های کارگاهی مختلف، از ابزار و تجهیزات مختلفی برخوردارند، نوع و درجه خطراتی که در هر محیطی ممکن است رخ دهد، متفاوت خواهد بود. از این رو جهت انتخاب لوازم ایمنی کار، باید دو مسئله را مد نظر قرار داد. درجه خطر و تناسب لوازم ایمنی با شرایط خطر.

این موارد اصولی هستند که توجه به آنها تعیین کننده میزان ایجاد حفاظت فردی خواهد بود. درجه خطر به معنای در نظر گرفتن تمام شرایط کار و میزان آسیبی است که در محیط متوجه فرد خواهد بود. علاوه بر این انتخاب وسایل حفاظت فردی باید با همراهی کارگران انجام شود تا از فیت بودن کامل این تجهیزات با بدن کارگران اطمینان حاصل کنید. تجهیزاتی همچون لباس کار ، کفش ایمنی، کلاه ایمنی و ماسک تنفسی اگر کاملا بر اجزای مختلف بدن مطابق نباشد، کارایی لازم را نخواهد داشت. بنابراین برای انتخاب هریک از این تجهیزات ایمنی فردی باید ارگونومی وسیله درنظر گرفته شود.

استاندارد کفش ایمنی

در محیط هایی که احتمال برخورد اشیاء تیز، پاشش مواد مذاب و مواد شیمیایی، سقوط اشیاء و خطرات برق گرفتگی در ناحیه پا و زانوها وجود دارد، استفاده از تجهیزات ایمنی محافظ پا و ساق ها الزامی است. شرایط و الزامات تعیین شده در WAC 296-800-16060 و استاندارد ANSI Z41 مشخصات و ویژگی های مورد تایید کفش ایمنی در محیط های مختلف را تعیین می کند. از انواع محافظ های پا که دارای تاییدیه های بین المللی هستند، می توان به پوتین های ساق کوتاه و بلند، چکمه های زانویی و محافظ هایی که تا ناحیه سینه را پوشش می دهند،(Waders) اشاره کرد. در مجموع برای خریداری کفش ایمنی باید توجه داشته باشید که این تجهیزات انعطاف پذیری کافی را داشته باشند. همچنین مقاومت بالایی در برابر نفوذ آب و مایعات داشته باشند. کفی کفش ایمنی باید نرم و استاندارد بوده تا کاربر در حین راه رفتن احساس راحتی کند. کفش ایمنی باید دارای کفی عایق باشند تا مانع از شوک و تخلیه الکتریکی شوند.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سئو سایت وردپرس

اوايل شروع سئو

در اوايل سال 1990 اولين موتور‌هاي جستجو کار خود را آغاز کردند؛ بعضي از محبوب‌ترين آن‌ها Infoseek،Alta Vista و Yahoo بودند.در آن زمان مردم موتورهاي جستجو را به ديد يک ليست فهرست شده نگاه مي‌کردند که همانند صفحه زرد، سئو اوليه بر اساس حروف الفبا انجام مي‌شد. در اين ليست صفحاتي همچون AAA در بالاي اين ليست وجود داشتند.

با رشد مداوم اينترنت موتورهاي جستجوي جديد‌تري ظاهر مي‌شدند که از الگوريتم‌هاي رتبه‌بندي پيچيده‌تري استفاده مي‌کردند. اين الگوريتم‌ها با معيار تراکم کلمه کليدي ( تعداد دفعاتي که يک کلمه کليدي يا يک عبارت در يک صفحه استفاده شده تقسيم بر تعداد کل کلمات صفحه) و برچسب‌هاي شبيه key-words براي فهم محتويات وب سايت‌ها استفاده مي‌کردند. به دنبال اين رشد سئوبراي بيشتر ديده شدن سايت‌ها فعاليت خود را شروع کرد. با توسعه رتبه‌بندي صفحات توسط موتور‌هاي جستجو، مهندسين سئو به دنبال پيدا کردن راه‌هايي جهت تاثيرپذيري در رتبه بندي اين موتورها چه با استفاده از روش‌هاياخلاقي و چه غير اخلاقي روي آوردند.

يک مقاله که توسط نيويورک تايمز در نوامبر سال 1996 چاپ شد راجع به توسعه‌دهندگان وب صحبت کرد که براي قرار گرفتن در بالاي صفحه نتايج جستجو از روش‌هاي غير اخلاقي سئو استفاده مي‌کردند. اين مقاله توضيح مي‌دهد که چگونه توسعه‌دهندگان وب به راحتي يک سايت را به همراه کلمات کليدي ويژه که معمولا در پشت گرافيک سايت پنهان شده است، بارگذاري مي‌کنند که در نتيجه موتورهاي جستجو اين کلمات کليدي را شمارش کرده و رتبه بندي سايت را افزايش مي‌دهند.

همان طور که گفته شد بدست آوردن رتبه‌بندي بالا براي کلمات کليدي خاص در اوايل کار خيلي راحتي نسبت به امروز بوده است. با بکار گيري روش‌هاي غير اخلاقي در آن زمان قرار گرفتن در بالاي ليست نتايج جستجو تضمين شده بود. امروزه الگوريتم‌هاي موتورهاي جستجو پيچيده‌تر شده‌اند و خيلي سخت است که مهندسين بهينه‌سازي بتوانند موتورهاي جستجو را دستکاري کنند، البته اين بازي موش و گربه بين مهندسين سئو و موتورهاي جستجو امروزه نيز وجود دارد و ادامه پيدا خواهد کرد.

اهداف سئو چیست ؟

هدف سئو کمک به وب سايت‌ها در بدست آوردن محل بالا در نتايج جستجوي طبيعي و افزايش ارتباط بين صفحات و کلمات کليدي وارد شده توسط کاربران است. نمايش دادن بيشترين صفحات مرتبط با پرس‌و‌جوي جستجوي وارد شده داراي مزاياي زيادي هم براي کاربر و هم براي موتور جستجو است که در آن کاربر بيشترين نتايج مرتبط جستجو شده را پيدا مي‌کند و موتور جستجو قابل اعتماد مي‌شود چرا که الگوريتم آن بيشترين صفحات مرتبط را نشان مي‌دهد.

بعد از اينکه سئوبراي بهبود رتبه‌بندي سايت‌ها در نتايج جستجوي طبيعي کار خود را شروع کرد، اين فرآيند نيازمند دانش و زمان براي پياده‌سازي روش‌هاي خود شد. زمان، بزرگ‌ترين سرمايه‌گذاري اوليه براي بهينه شدن سايت و يا يک صفحه است.

بسته به اينکه چگونه کلمات کليدي رقابتي در بهينه سازي مورد استفاده قرار مي‌گيرند، سئو هفته‌ها يا ماه‌ها طول مي‌کشد تا به نتيجه برسد. اگر چه ممکن است نتايج بهينه‌سازي جستجو به سرعت ديده نشود ولي در دراز مدت مزاياي سئو باعث افزايش رتبه‌بندي سايت و افزايش بازديدکنندگان است. براي وب سايت‌ها خيلي مهم است که در صفحه اول نتايج جستجو گوگل به خصوص جزو سه تا نتيجه طبيعي اول که 58.4 درصد کليک‌ها را شامل مي‌شود، قرار گيرند.

اين جاي تعجب نيست که وب سايت‌ها با محصولات و خدماتي که بفروش مي‌رسانند بر سر رسيدن به رتبه يک نتايج جستجو رقابت کنند. به عنوان مثال کلمه کليدي رقابتي "بيمه خودکار" 1.5 ميليون جستجوي گوگل را در ماه به خود اختصاص مي‌دهد، اين بدين معني است که 3 جايگاه اول 58.4 درصد بازديدکنندگان و خود جايگاه اول 36.4 درصد بازديدکنندگان را به خود اختصاص مي‌دهد. اين مسئله براي خيلي از سايت‌ها سودمند است که در بالاي نتايج جستجو قرار گيرند به خصوص آنهايي که با افزايش ترافيک سايت به تعداد مشتريانشان اضافه مي‌شود.
يک مطالعه ديگر نشان مي‌دهد جستجو کنندگان خيلي دوست دارند روي پيوندهاي طبيعي نتايج جستجو کليک کنند؛ اين مطالعه مشخص مي‌کند 72.3 درصد کاربران گوگل روي پيوندهاي طبيعي نتايج جستجو کليک مي‌کنند و تنها 27.3 درصد کاربران روي پيوندهاي ليستهاي پرداخت شده کليک مي‌کنند. اين يکي ديگر از دلايلي است که شرکت‌ها تاثير سئو را دانسته و حاضر هستند براي آن زمان و هزينه صرف کنند.

بطور کلی اهداف سئو را می توان بصورت زیر خلاصه نمود:

  • در بازدید وب سایت تاثیر بسزایی دارد.
  • باعث ایجاد برند می شود.
  • باعث افزایش ترافیک سایت خواهد شد.
  • باعث شده وب سایت در صفحه نتایج موتور جستجو از رتبه بهتری برخوردار شد.
  • باعث افزایش فروش محصولات خواهد شد.
  • بهترین ابزار برای تبلیغات است.

https://codepaz.com/seo-tutorial/



:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سئو سایت وردپرس

خیلی از دوستان فکر می کنند برای شروع فعالیت تجاری در اینستاگرام در ابتدا حتما باید فالوور بخرند. طرز فکر خیلی از دوستان این است که در ابتدا اگر فالوورهای پیج شان کم باشد نمی توانند در جذب فالوور بیشتر موفق باشند. شاید اینطور به نظر برسد اما با راه کارهایی که در این مقاله خدمت شما ارئه می دهم قطعا می توانید فالوورهای زیادی را به کسب و کار خود جذب کنید بدون اینکه در ابتدا فالوورهای زیادی داشته باشید.

اگر قصد دارید برای شروع کارتان فالوور اینستاگرام بخرید بهتر است در ابتدا از فالوور های ایرانی استفاده کنید و به تعداد کمی بخرید. سپس با روش های گفته شده می توانید فالوورهای واقعی زیادی را به پیج اینستاگرام تان جذب کنید.

الان هر کسی می داند که پیجی که مثلا 10 کا فالوور دارد باید حداقل 2 کا لایک برای هر پستش داشته باشد. ولی پیج هایی که فالوور می خرند وضعیت لایک پست هایشان خیلی افتضاح تر از این حرفا است. همین دلیل کافی است تا اعتبار پیج تان کاهش یابد و افراد زیادی متوجه شوند که پیج شما قابل اعتماد نیست!

پس همانطور که متوجه شدید فالوور های فیک و به قول معروف خریدنی باعث لطمه زدن به برند و کسب و کارتان در اینستاگرام می شود. متاسفانه کسب و کارهای بزرگی از این روش برای افزایش فالوور پیج اینستاگراشان استفاده می کنند ولی نمی دانند در آینده با دستان خود قرار است کسب و کار خود را نابود کنند.

بهترین راه این است که اصولی به دنبال بالا بردن فالوور های پیج اینستاگرام تان باشید. هیچ چیز مانند فالوور های واقعی برای شما اهمیت ندارد. در این مقاله ایده هایی را با شما در میان می گذارم تا بتوانید دنبال کنندگانی که واقعا عاشق کسب و کار شما هستند را پیدا کنید.

البته اگر قصد دارید از سایت مطمئنی فالوور بخرید در انتهای این مقاله یک سایت مطمئن را برای خرید فالوور اینستاگرام به شما معرفی می کنم. پس تا انتهای این مقاله همراه من باشید.



:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سئو سایت وردپرس

طبق تجربیاتی که از تیم کدپز و استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس به دست اورده ایم سعی بر نوشتن این مقاله کرده ایم. پس لطفا تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

یکی از مزایایی که وردپرس برای کاربران به ارمغان می اورد فراوانی مجموعه اموزشات و ساده بودن استفاده از افزونه های ان است.

شما اگر از وردپرس استفاده کنید با داشتن افزونه ها میتوانید هرکاری کنید ، هر نوع درگاه پرداخت ، هر نوع سیستم هوشمندسازی و سیستم سازی را به سادگی چند کلیک بر روی وردپرس اعمال کنید. بحث بسیار مهمی که وردپرس برای شما به ارمغان می اورد امنیت بالا بخاطر دائم اپدیت شدن و افزونه های مختلف امنیتی است که وردپرس برای شما عزیزان فراهم میکند.

همچنین یکی دیگر از مزایای وردپرس رابط کاربری ساده و پشتیبانی از زبان های مختلف است و قابلیت ترجمه ی خودکار برخی از افزونه های پر استفاده را نیز دارد .

بحث جالب تر از این سیستم مدیریت محتوا ، ازاد بودن کدها و توانایی کسب درآمد از ان است ! یعنی شما اگر قالب اختصاصی و یا افزونه های کاربری اختصاصی طراحی کنید میتوانید درامد کسب کنید ، با استفاده از ترجمه ی افزونه و قالب نیز میتوانید کسب درامد اینترنتی داشته باشید. اگر شما توانایی کار کردن با افزونه های این سیستم مدیریت محتوا را نیز داشته باشید میتوانید پشتیبانی و نگهداری سایت ها را نیز به دست بگیرید.

پس استفاده از وردپرس را فراموش نکنید و بی وقفه به دنبال یادگیری مطالبی برای اموزش های وردپرس باشید.

یکی از مزایایی که وردپرس دارد ، هزینه های پایین استفاده از این سیستم مدیریت محتواست که در قبل دلیل ان را بیان کردیم (داشتن افزونه های فراوان) اما اگر برای شما یک سیستم مدیریت محتوای اختصاصی طراحی کنند شما حتی برای طراحی یک فرم ساده باید چندین میلیون هزینه کنید در صورتی که وردپرس این امکانات را رایگان در اختیار شما عزیزان قرار میدهد.

 

پیشنهاد میشود اطلاعات بیشتر وردپرس را درباره ی سئو از لینک زیر پیگیری کنید.

https://codepaz.com/seo-tutorial



:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سئو سایت وردپرس

امروزه شبکه های اجتماعی بسیاری وجود دارد که اینستاگرام جایگاه بسیار بالایی پیدا کرده است ، در این میان شما میتوانید از طریق اینستاگرام با سه مرحله به نتایج جالبی برسید.

مرحله ی اول جذب ، مرحله ی دوم نگه داری و مرحله ی سوم تبدیل به مشتری !

اینستاگرام شامل این سه مرحله ای کاربردی است که میتوانید با استفاده از ان بهترین پیج های اینستاگرامی را داشته باشید . اما نکته قابل اهمیت و کاربردی این است که اول باید یک اکانت اینستاگرامی داشته باشید ، باید با اصول اولیه و کارکرد های اولیه ی اینستاگرامی اشنا شده باشید ، نیاز دارید با ساخت پیج های تجاری و ساخت پیج های خلاق اشنا شده باشید و اشنا شوید .

بعد از اشناییت و کار کردن با این موارد میتوانید به سادگی به نتایج بسیار جالب و بالایی برسید.

تیم کدپز اموزش جامعی درباره ی کارکردن با اینستاگرام تهیه کرده است که بصورت رایگان میتوانید از ان استفاده کنید.



:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سئو سایت وردپرس

یکی از مهمترین مواردی که در سئو تاثیر گذار است رضایت کاربراست ، شما یک نکته را باید به یاد داشته باشید که برای موتور جستجوگر میتوانید سئو باشید ، میتوانید سئو کنید ، اما نکته قابل توجه اینجاست که برای کاربر چه حد سئو شده و قابل درک خواهید بود ، ظاهر مناسب سایت داشتن میتواند به کاربر حس برتری و رضایت بدهد ، شما اگر برای کاربر در وردپرس با استفاده از افزونه userpro یک پنل کاربری حرفه ای بسازید ، کاربر حس رضایت خواهد داشت.

حتما فرد با ارزشی هستم که قسمتی از سایت مطعلق به من است ، حتما برایشان مهم است که من سریع و اسان دسترسی داشته باشم ، این موارد میتوانند نکته مثبتی باشند که شما در نظر بگیرید ، در وردپرس افزونه ها کمک بسیاری به شما خواهند کرد تا بتوانید موفق شوید.

افزونه userpro یک افزونه حرفه ای برای ساخت پروفایل کاربری است اگر قصد دارید برای کاربران سایت خود ارزش قائل شوید همین حالا دست به کار شوید و از طریق کلیک بر روی اموزش ساخت پروفایل کاربری با userpro وارد این اموزش شوید و کاربران خود را خاص کنید.

کدپز



:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سئو سایت وردپرس

برای بسیاری از دوستان این سوال پیش می اید که ایا میتوان سایتی داشت که با موبایل از ان استفاده کرد ؟

یا اینکه چگونه وب سایت خود را با موبایل هوشمند کنترل کنیم ؟

پاسخ به این سوالات جوابی مثبت دارد ، تیم کدپز طی پرسش و پاسخ های فراوان کاربران به این نتیجه رسید که بسیاری از افراد قصد دارند سایت داشته باشند اما نگرانند که چگونه ان را مدیریت کنند ، یا چگونه سایت را بدون کامپیوتری شخصی کنترل کنند ، مرورگر های گوشی های هوشمند قابلیت تبدیل به مرورگر شبیه به صفحات لب تاب را دارد و این باعث میشود شما بسیار راحت تر و با خاطری اسوده تر از گوشی های هوشمند بجای لب تاب و کامپیوتر خانگی استفاده کنید.

برای اطلاعات بیشتر در این زمینه میتوانید به سایت کدپز مراجعه فرمایید و از مشاوره رایگان کمک بگیرید.

 



:: بازدید از این مطلب : 236
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سئو سایت وردپرس

شما خود را جای گوگل قرار دهید ، اگر در جایگاه گوگل بودید کدام یک از سایت های زیر را به عنوان سایت برتر میدانستید !

سایت اول = عکس محصول + قیمت + تخفیف + قیمت واقعی

سایت دوم = عکس محصول + قیمت + تخفیف + قیمت واقعی + توضیحات کوتاه

سایت سوم = عکس محصول + قیمت + تخفیف + قیمت واقعی + توضیحات کوتاه + توضیحات کامل + گالری عکس + نقاط قوت و ضعف

قطعا سایت سوم از نظر گوگل ارزش بیشتری خواهد داشت ، شما بین هزاران سایت فقط باید سایتی را کامل در نظر بگیرید که زمان بیشتری را قرار میدهد ، قطعا فردی که زمان بیشتری برای تولید محتوا میگذارد سایت قوی تری دارد ، نمونه کامل محصول نویسی ایرانی را میتوانید در سایت دیجیکالا کاملا بررسی کنید!

ارزش واقعی محتوا و تولید محتوا و تاثیرگذاری ان را در سئو با نمونه ی فوق به خوبی درک کرده اید.

تیم کدپز پاسخگوی نیاز های شما و مشاور شما در راستای تولید محصول و سئو سایت خواهد بود.



:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سئو سایت وردپرس

شاید برای شما سوال پیش بیاید که چرا باید سایت هایی طراحی کنیم که در موبایل ها قابل نمایش باشند ؟ اهمیت نمایش سایت در موبایل ، تبلت و .... چیست ؟

بسیاری از افراد درحال حاظر سرچ های روزانه ی خود را با استفاده از موبایل های هوشمند و تبلت ها انجام میدهند ، هنگامی که شما سایتی مخصوص این دستگاه ها طراحی کنید قطعا کاربر رضایت کافی از سایت شما خواهد داشت و به سایت شما بطور مستمر سرخواهد زد چون سایتتان از نظر کاربردی بسیار ساده و راحت است و قابل استفاده در دستگاه های مختلف است.

گوگل اهمیت سایت شما را از نظر دستگاه های مختلف نیز بررسی خواهد کرد ، ایا میدانستید سرچ گوگل در دستگاه های مختلف فرق دارد!

سایت ها بر اساس قابلیت فرندلی یا حالت موبایلی نیز در سرچ های گوگل اولویت های مختلفی دارند پس از دست دادن واکنشگرایی یا ریسپانسیو کردن سایت ممکن است به رتبه ی گوگل سایت شما ضربه بزند.

شما میتوانید برای شروع یاد گیری ریسپانسیو کردن سایت اموزش نصب بوت استرپ را دنبال کنید.

موفق و پیروز باشید.

 



:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سئو سایت وردپرس

شاید برای شما هم سوال باشد منظور از محتوای ویروسی چیست ؟ برای فهمیدن راز اینکه محتوای ویروسی چیست و چگونه میتوان تولید کرد تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

محتوای ویروسی چیست ؟

ویروس به دلیل انتشار و پخش شدن قدرت انتشار بالایی دارد و محتوای ویروسی به معنی تولید محتوایی از نوع ویروس که انتشار بالایی داشته باشد دارد ! یعنی محتوایی ارزشمند که همه ی کاربران سطح اینترنت را وادار به پخش کردن ان کند.

چگونه محتوای ویروسی بنویسیم ؟

راز های بسیار زیادی برای تولید یک محتوای ویروسی وجود دارد با دست به قلم شدن و ازمون و خطا و راهنمایی ها و مشاوره ها میتوانید این محتوا را تولید کنید ! برای درک بهتر این مثال به مقالات سایت کدپز که سایت رسمی ما میباشد مراجعه فرمایید از نحوه ی تولید محتوای ویروسی مطلع خواهید شد.

چگونه مانند ویروس محتوا را پخش کنیم ؟

یک نکته بسیار مهم در سطح اینترنت کارکردن خارج از چهارچوب معلوم سایت شما می باشد ، فرض مثال یک شما یک سایت دارید فقط و فقط فعالیت بر روی سایت و عدم فعالیت بر روی وبلاگ ها و شبکه های اجتماعی باعث ضعف انهاست !

شبکه های احتماعی ، خبرخوان ها ، شبکه های رسمی ، اخبار های رسمی ، یوتیوپ ، ساند کلود و ...... میتواند در نحوه ی انتشار محتوای ویروسی کمک شما عزیزان باشند.

سخن پایانی

قصد دارید اطلاعات کامل درباره ی سئو و نحوه ی تولید محتوای ویروسی داشته باشید ، میتوانید به سایت کدپز مراجعه فرمایید و از مشاوره رایگان کدپز استفاده فرمایید.

پیروز باشید.



:: بازدید از این مطلب : 236
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سئو سایت وردپرس

یکی از مهمترین عوامل موفقیت شما درگوگل ارتباطات شما با دیگر سایت ها خواهد بود ، گوگل بصورت کاملا هوشمندانه این عمل را انجام میدهد و هیچ نقصی در این مورد ندارد ، ربات ها و الگوریتم های گوگل بصورت کاملا هوشمندانه سایت شمارا انالیز میکنند و میتوانند تشخصی کاملی از سایت شما در سطح اینترنت پیدا کنند.

بک لینک چیست ؟

بک لینک سازی به دو دسته ی خارجی و داخلی تقسیم خواهد شد ، بک لینک سازی داخلی به معنی ایجاد لینک های مرتبط داخل سایت خود و بک لینک سازی خارجی به معنی تولید محتوا و لینک دادن به سایت شما از سایت های دیگر می باشد.

اگر شما محتوای عالی داشته باشید و بک لینک سازی عالی انجام دهید هرگز این عامل را از دست ندهید ، هیچگاه از صفحه ی اول گوگل حذف نخواهید شد.

 

چرا بک لینک سازی کنیم ؟

بک لینک سازی به این معنی خواهد بود که شما باید معروفیت دربین سایت های اینترنتی دارید که درباره ی سایت شما اطلاعاتی انتشار میدهد و راجب شما در سطح اینترنت حرف خواهند زد ، با این عامل شما میتوانید بصورت ریپورتاژ خبری ، انتشار مقالات مدون در سایت های دیگر ، بلاگ ها ، شبکه های مجازی و انجمن ها و هرمکانی که شما بتوانید لینک قرار دهید ایجاد بک لینک کنید .

 

سخن پایانی

سئو یک عامل بسیار مهم برای هرکسب و کاری به حساب می اید و هرگونه کوتاهی در این امر باعث میشود شما نتوانید فروش و رتبه ی مورد نظر خود را در بین سایت های دیگر بدست اورید . کدپز یک تیم کاملا مجهز است که میتواند به شما عزیزان کمک کند!

برای راهنمایی بیشتر در این باره با تیم کدپز در ارتباط باشید .

موفق باشید



:: بازدید از این مطلب : 246
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سئو سایت وردپرس

شاید برای شما عزیزان هم جای سوال باشد که برند اینترنتی چیست ؟ چگونه میتوان برند اینترنتی داشت ؟ تاثیر برند شدن در سئو چیست ؟

برای یافتن پاسخ این سوالات تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

 

سئو چیست ؟

سئو به معنی تولید محتوای بهینه شده برای موتورهای جستجوگر و موتورهای جستجوگر به دنبال محتوای تولید شده برای انسان ها هستند ، پس نتیجه ی سئو فعالیت درست برای انسان ها خواهد بود !

 

برند سازی اینترنتی به چه معناست ؟

برند سازی اینترنتی به این معناست که نام سایت شما در گوگل بیشتر از سایر کلمات جستجو شود! شاید برای شما هم جای سوال باشد که چگونه ؟ با فعالیت های درست و جا انداختن سایت خود در یک زمینه ی خاص به این امتیاز بزرگ دست خواهید یافت که افراد نام سایت و یا نام برند شما را در گوگل بیشتر جستجو کنند تا نام کالا یا محصول و محتوایی که نیاز دارند!

 

چگونه می توان برند اینترنتی داشت ؟

برای داشتن یک برند اینترنتی عالی نیاز به کار سختی نیست شما باید تمامی اصول و الگوریتم های سئو را بصورت حرفه ای و اصولی پشت سربگذارید !

برای فهمیدن این راز که الگوریتم های سئو چگونه کار میکنند میتوانید به سایت کدپز مراجعه فرمایید.

 

سخن پایانی!

شاید شما یک برند بخواهید داشته باشید ولی نمیدانید چگونه و از کجا شروع کنید پیشنهاد میکنیم که حتما به سایت کدپز مراجعه فرمایید و از اموزش های seo استفاده کنید !

 

موفق باشید



:: بازدید از این مطلب : 242
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سئو سایت وردپرس

شاید بای شما عزیزان هم سوال باشد که با وجود این همه شبکه های اجتماعی که مخاطبان زیادی دارد چرا باید کسب و کار خود را بصورت سایت گسترش دهیم ؟ برای فهمیدن پاسخ این سوال تا انتهای مقاله با ما همراه باشید ؟

 

کسب و کار اینترنتی چیست ؟

براساس نیاز مردم و کم بودن وقت و گاها نداشتن اطلاعات کافی در زمینه ای تخصصی کسب و کارها سعی بر این دارند تا بصورت اینترنتی در کمترین وقت بهترین خدمات را بصورت کاملا تخصصی و با تضمین به مردم ارائه دهند . کسب و کار های اینترنتی روز به روز درحال گسترش هستند و اغلب جایگزین کسب و کارهای سنتی شده اند .

 

چرا در شبکه های اجتماعی کسب و کار نکنیم ؟!

شبکه های اجتماعی یکی از بهترین منابع برای ارتباط مستقیم با افراد و راه اندازی اولیه ی کسب و کارها هستند اما این نکته ی بسیار مهم را هرگز فراموش نکنید که شبکه های اجتماعی براساس سیاست دولت ها از بین میروند و دائما یک شبکه ی مجازی محبوب نیست و جایگاه شبکه های اجتماعی بالا و پایین میشود . شما اگر یک سایت داشته باشید و تمامی کاربران شبکه های اجتماعی وبلاگ ها انجمن ها و تمامی کاربرانی که در سطح اینترنت به خدمات شما نیاز دارند را به سمت سایت خود هدایت کنید و اطلاعاتی مانند ایمیل شماره ی تماس را از افراد دریافت کنید و خدمات یا کالا به انها در ازای دریافت ایمیل و شماره ی انها ارائه دهید میتوانید یک لیست بزرگ از مشتریان خود را جمع اوری کنید . این لیست ارزشمندترین چیزی خواهد بود که شما در دست دارید اگر شبکه های مجازی از بین بروند وبلاگها کار نکنند سایت شما دچار نقص شود و هیچ راه ارتباطی با مشتریان خود نداشته باشید میتوانید از طریق ارسال پیامک و یا ایمیل محصولات و خدمات خود را دوباره به افراد ارائه دهید.

جمع اوری اطلاعات بصورت دستی کار بسیار سختی خواهد بود ولی اگر یک سایت بسیار عالی داشته باشیم و کارها بصورت خودکار انجام شود شاید روزی بیشتر از 100 نفر هم به کسب و کار شما اضافه شوند و فرم شمارا پر کنند.!

 

ایمیل مارکتینگ چیست و چه کمکی در کسب و کار اینترنتی میکند ؟

ایمیل مارکتینگ یکی از بهترین گزینه هایی است که میتوانید در کسب و کار خود رعایت کنید . شما برای جذب ایمیل و اطلاعات افراد نیازمند ارائه ی خدمات در ازای دریافت اطلاعات هستید و غالبا افرادی اطلاعاتشان را در اختیار شما قرار میدهند که به خدمات و یا محصول شما نیازمند هستند! پس اگر شما به عنوان مثال 1000 ایمیل از مشتریان خود داشته باشید و محصولی را بخواهید بفروشید به تمامی انها ایمیل بزنید قطعا از بین انها بیشتر از 50 نفر ان محصول شمارا خریداری میکنند!

پس برای شروع این کار عجله کنید!

 

بهترین زمان برای ورود به کسب و کار اینترنتی چه زمانی است ؟

افراد زیادی حسرت ان را میخورند که کاش در 10 سال پیش که فلان کسب و کار اینترنتی راه اندازی شد من هم این کار را انجام میدادم ! این افسوس هیچ فایده ای برای کسب و کار شما ندارد اگر از همین حالا شروع کنید بی شک 5 یا 10 سال اینده افرادی خواهند بود که حسرت خواهند خورد که ای کاش در جایگاه شما حضور داشتند ! شاید سایت های بزرگی همانند دیجیکالا ، بامیلو و ... درحال فعالیت باشند ولی این نکته را به یاد داشته باشید که انها زمانی شروع کردند که کمتر افراد از اینترنت خرید انجام میدادند پس فرهنگ سازی کردن این موضوع با این کسب و کارها بوده ولی دلیل بر این نمیشود که شما نمیتوانید این کار را انجام دهید!

اگر شما امروز کسب و کار اینترنتی خود راه اندازی نکنید افراد بسیاری جلوتر از شما قدم خواهند برداشت که شاید رسیدن به انها برای شما هزینه های بسیاری داشته باشد ! اما اگر از همین حالا شروع کنید هزینه های بسیار کمتری خواهید داشت.

 

قصد ورود به کسب و کار اینترنتی دارید اما اطلاعات کافی ندارید ؟

تیم کدپز به شما بصورت کاملا تخصصی در این باره بصورت رایگان مشاروه میدهد با مراجعه به سایت کدپز و یا از طریق شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و تلگرام نیز میتوانید با کدپز در ارتباط باشید و از راه اندازی کسب و کار اینترنتی و حتی نحوه ی ورود به بازار و سایر مباحث تخصصی سوال بپرسید!

موفق باشید.



:: بازدید از این مطلب : 242
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سئو سایت وردپرس

با سلام

شاید شما هم به این فکر کرده باشید که اکثر سایت ها با تولید مقالات و بدون داشتن هیچ چیز خاصی درحال کسب درامد از اینترنت خواهند بود. شاید فروش کالا و یا خدماتی داشته باشند ولی مهمترین اصل برای فروششان تولید محتوای انهاست. دیجیکالا به عنوان بزرگترین کسب و کار اینترنتی ایرانی این امر را اجرا میکند شاید برای این امر اشتباهاتی داشته باشد ولی اصل ماجرایی که دیجیکالا را مورد اعتماد دیگران نشان میدهد تولید محتوای این سایت است. برای فهمیدن ارزش اصلی تولید محتوا تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

چرا تولید محتوا کنیم ؟

اگر شما یک کسب و کار سنتی داشته باشید نیاز به این دارید که حتما با افراد بصورت حضوری حرف بزنید و این امر برای شما عزیزان جذب مشتری و مخاطب خواهد کرد شاید مشتریان شما از شما خریدی انجام ندهند ولی قطعا اطلاعات مفیدی از شما بدست خواهند اورد که باعث راحتی خرید انها میشود . اگر شما به دیجیکالا نگاهی کنید متوجه میشوید که شاید اکثر کاربران این سایت فقط به دلیل اینکه اطلاعات کامل و صادقانه ای از یک محصول را ارائه داده است مراجعه میکنند و خرید از بازار انجام میدهند!

تولید محتوا فقط در کارهای فروشگاهی مفید نیست بلکه تمامی سایت هایی که دانلودی هستند خبری هستند شرکتی هستند و یا هرگونه خدماتی دارند میتوانن با تولید محتوایی هدفمند جذب مخاطب خود را بالاتر ببرند پس این کار بسیار ارزشمند خواهد بود. اگر این کار را انجام نمیدهید در اصل هیچ فعالیتی نخواهید داشت!

چگونه تولید محتوا کنیم ؟

محتوای سایت فقط متن نیست ! تولید ویدیو تولید پادکست فعالیت در شبکه های اجتماعی فعالیت در وبلاگ ها و تولید محتوای اختصاصی از هر نوعی برای هر نوع شبکه و وبلاگ و سایتی برای فروش بیشتر شما ارزشمند خواهد بود.

ما در کدپز برای بهبود مقالات متنی خود را با استفاده از ویراستار ویرایش میکنیم! تولید پادکست های صوتی خود را با استفاده از adobe audition و سایر بخش ها را با نرم افزار هایی که بصورت حرفه ای این کار ها را برای ما انجام میدهد استفاده میکنیم.

ویدیو میتواند بصورت تکه تکه ریکورد شده و بعد از اتصال یک محتوای عالی در اختیار دیگران قرار دهیم . منابعی که نیازمندید به ان برای رجوع به تولید محتوا سعی کنید منابعی اینگیلیسی باشند و بعد از خواندن ان منابع تمامی انها را خودتان ترجمه و شخصی سازی کنید و از زبان خودتان بگویید.

چگونه محتوایی سئو شده داشته باشیم ؟

همانگونه که بارها اشاره کرده ایم محتوای سئو شده به این معناست که ما محتوا را برای کاربران خود بنویسیم نه موتور های جستجوگر ، موتور های جستجوگر قدرتمندی مانند گوگل توانایی تجزیه و تحلیل فایل های pdf ، فایل های صوتی و فایل های ویدیویی را نیز دارند پس نگران نباشید که این بخش های شما سئو نمیشوند و وقت گذاشتن برای تولید انها بیهوده خواهد بود!

نیازمند مشاوره برای بهبود کار هستید؟!

میتوانید با مراجعه به سایت کدپز و از بخش تماس با ما یا بخش کامنت ها و یا شبکه های اجتماعی کدپز با ما در ارتباط باشید.

موفق باشید.



:: بازدید از این مطلب : 244
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سئو سایت وردپرس

با سلام

برای سئو کردن سایت چه امکاناتی نیاز هست ؟ چگونه سایتی سئو شده داشته باشیم ؟

برای رسید به پاسخ سوالات بالا تا انتها با ما همراه باشید.

 

وردپرس چیست ؟

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا می باشد که با استفاده از میتوانید یک سایت به سادگی ایجاد کنید و از اسان بودن کاربرد ان لذت ببرید!

وردپرس بسیار ساده کاربرپسند و دارای قابلیت هایی باور نکردنی است!

مزایای بالای وردپرس از معایب کاسه و ان ها را انقدر بی ارزش نشان داده که کاربران از وردپرس استفاده میکنند و رضایت کامل دارند!

 

چگونه وردپرس را نصب کنیم ؟

برای نصب وردپرس نیاز به تهیه ی هاست (ترجیحا هاست بهینه شده برای وردپرس) خواهید داشت و با ارسال تیکت یا به سادگی پس از دانلود وردرس ان را میتوانید نصب کنید.

سئو چیست ؟

سئو به معنی بهینه سازی سایت و مطالب برای کاربر خواهد بود.!

چگونه وردپرس را سئو کنیم ؟

با نصب افزونه ی معروف yoast seo شما میتوانید از راهنمایی های ان استفاده کنید برای اموزش نصب افزونه و استفاده از ان به سایت کدپز مراجعه فرمایید.

افزونه ی معروف yoast seo ورژن 9.3 انتشار یافته که مطابق الگوریتم های جدید سئو بوده و راهنمایی های مفیدی برای تولید محتوا به شما میدهد .

وقت کافی و یا حوصله ی انجام سئو را ندارید!؟

برای اینکه بصورت تخصصی سئو را فرابگیرید و یا کار خود را به کسانی که در این زمینه تجربه های ارزشمندی دارند بسپارید میتوانید از طریق فرم سفارش سئو با کدپز سفارش خود را ثبت کنید.

و یا میتوانید برای اموزش الگوریتم سئو 2019 به بر روی لینک کلیک کنید.

 

با ارزوی موفقیت



:: بازدید از این مطلب : 283
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سئو سایت وردپرس

باسلام

الگوریتم های گوگل برای درک بهتر گوگل از مطالب انتشار داده شده می باشد. فرض کنید شما خودتان گوگل هستید چه پیشنهادی برای انتخاب 10 لینک برتر خواهید داشت ؟ برای یافتن پاسخ این سوال تا انتها با ما همراه باشید.

کاربرد الگوریتم های گوگل در سال 2019 چیست ؟

هر یک از الگوریتم های گوگل برای انجام اعمال خاصی طراحی شده اند برای مثال الگوریتم پاندا برای جلوگیری از انتشار مطالب کپی شده ، الگوریتم مرغ مگس خار برای جلوگیری از تبلیغات ، الگوریتم موبایل گدون برای ایجاد صفحات وب که ریسپانسیو شده هستند و در گوشی نمایش داده میشوند ، الگوریتم کبوتر یا پیجن برای سرچ منطقه ای و ... طراحی شده اند.

به وسیله ی این الگوریتم ها گوگل توانایی شناختن بهترین سایت ها را دارد .

با توجه به اهمیت این موضوع گوگل هنوز هم دست از طراحی الگوریتم جدید برنداشته است و درحال بروزرسانی الگوریتم های خود بوده تا توانایی انتخاب 10 لینک برتر را داشته باشند.

ایا تنها الگوریتم های گوگل برای کسب رنک اول کافی خواهند بود ؟

خیر الگوریتم های گوگل شناساگر خواهند بود اگر شما تلاشتان برا این باشد که تمامی محتوای خود را برای الگوریتم های گوگل بهینه کنید درواقع درحال از دست دادن وقت خود خواهید بود زیرا در اخر کاربران سایت شما از دست داده خواهند شد و گوگل شمارا به عنوان یک مجرم پنالتی خواهد کرد.

چگونه جزئیات دقیقی از هر الگوریتم گوگل بدست اوریم ؟

شما با مطالعه ی مقالاتی که در کدپز تحت عنوان الگوریتم های گوگل نوشته شده میتوانید اطلاعاتی در این باره کسب کنید.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 279
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سئو سایت وردپرس

با سلام

برای دانشتن راز مطالب سئو شده و جذب مخاطب خاص خود تا انتهای مقاله با کدپز همراه باشید.

 

تولید محتوا چه تاثیری برا سئو دارد ؟

 

همانطور که قبلا اشاره داشتیم در توضیحات سئو مهمترین فاکتور سئو بهینه شدن برای انسان بود پس مطالب و مقاله هایی که برای انسان نوشته می شوند ارزش بیشتری دارند تا مقالاتی که برای موتورهای جستجوگر نوشته می شوند.

 

چه نکاتی برای تولید محتوا بسیار مهم هستند ؟

 

اولین و مهمترین فاکتور نوشتن مقالات متنی خواهند بود . سپس عکس ها ، مقالات pdf ، پادکست های صوتی ، ویدیوهای منتشر شده از خودتان نیز میتوانند به سئو شما و رشد شما در این زمینه کمک کنند .

برای هرکدام از مقالات بالا بصورت مفصل در کدپز توضیح داده شده است که با خواندن مقالات الگوریتم های گوگل میتوانید تصمیم بگیرید چگونه محتوای عالی تولید کنید.

 

ابزارهای چک کردن تولید محتوا کدام اند ؟

 

نرم افزار ویراستار یکی از ابزارهای بسیار کار امد برای نگارش غلط های نگارشی متن های شماست میتوانید با نصب این نرم افزار بر روی ورد خود یا بصورت انلاین از این ویراشگر استفاده کنید.

مزیت های استفاده از این ابزار این است که شما متنی کامل ، سالم بدون غلط بهینه شده برای خوانده شدن توسط افراد را اماده کرده اید .

سایرر ابزارهای کاربردی در این زمینه میتوانند فتوشاپ ، ورد ، نرم افزار های ویرایش صوت ، نرم افزار های فیلم برداری از صفحات کاری شما و امثالهم باشند ...

 

برای درک بهتر هرکدام از موضوعات بالا ما به شما پیشنهاد میکنیم که الگوریتم های گوگل را در کدپز در این مورد ، زیر زربین و بررسی کار خود قرار دهید.

 

یاعلی!



:: بازدید از این مطلب : 293
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سئو سایت وردپرس

باسلام

دغدغه ی همه ی افرادی که درحال فراگیری یک موضوعی هستند کسب درامد از ان موضوع خواهد بود ما در این مقاله به این میپردازیم که چگونه میتوان از طریق سئو کسب درامد کرد.

 

سئو چیست ؟

 

همانطور که در مقاله ی سئو چیست اشاره کردیم سئو به معنی بهینه سازی برای موتور های جستجوگر خواهد بود و موتورهای جستجوگر درحال گسترش کار خود به نزدیکتر شدن به انسانها هستند و معنی واقعی سئو به بهینه شدن برای انسان تغییرکرده است.

 

ایا همه ی سایت ها سئو شده اند ؟

 

بزرگترین کسب و کار اینترنتی ایران دیجیکالا سایتیست که سئوی بسیار ضعیفی دارد و از سئو قافل بوده و در حال حاظر با راه اندازی قسمت هایی مانند مگ و تی وی درحال گسترش سئو سایت خود برای افزایش فروش خود هستند. پس نتیجه گیری میکنیم که سئو برای هرسایتی واجب است و درصورت عدم رعایت فاکتورهای سئو از رده خارج خواهند شد.

چگونه میتوان از سئو کسب درامد کرد ؟

اگر هنوز شما سئو را فرانگرفتید عجله کنید ! کدپز تمامی اموزشهای لازم برای یادگیری سئو را در اختیار شما عزیزان بصورت کاملا رایگان و اختصاصی و اپدیت شده قرار داده است. اگر یک سئو کار حرفه ای باشید هرگز بیکار نخواهید ماند زیرا با اثبات خود به دیگران ، دیگران به شما پیشنهاد هایی باور نکردنی در زمینه ی رونق کسب و کارشان میدهند.

تمامی افرادی که در کسب و کار های اینترنتی مشغول هستند جنگ بر سر این دارند که در صفحات اول گوگل حضور داشته باشند زیرا 99.9 درصد افراد فقط صفحه ی اول گوگل را می بینند و درصورت عدم یافتن سایت مورد نظر کلمه ی جستجو شده ی خود را عوض میکنند.

سئو یک راه بسیار خلاقانه و بدون نیاز به داشتن مهارت برنامه نویسی میتواند زندگی اینده ی شما را زیر و رو کند .

یک سئو کار حرفه ای ماهیانه مبلغ مشخصی درامد نخواهد داشت و انقدر مبالغ دریافتی ماهانه اش زیاد خواهد بود که قابل شمارش نیست!

پس برای جا نماندن از این دنیا به فراگیری هرچه سریعتر ان بپردازید.

 



:: بازدید از این مطلب : 319
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سئو سایت وردپرس

با سلام

اهمیت سئو

قطعا اگر کار اینترنتی را دنبال میکنید دغدغه ی شما این است که در جستجو ها صفحه ی اول گوگل حضور داشته باشید.

این حجم از اهمیت با بررسی الگوریتم های خاص و پیگیری روش های خاصی قابل حل است.

بزرگترین موتور جستجوگر گوگل می باشد که با موارد خاصی سایت شما را بررسی میکند .

اپدیت شدن این الگوریتم ها روز به روز خواهد بود و شما برای عقب نماندن از رقبای خود نیازمند این هستید که این الگوریتم را فرا بگیرید.

الگوریتم سئو 2018

در سال 2018 اهمیت گوگل بر روی جستجوی محلی و جستجو بر اساس صوت ارسال شده می باشد.

برای دیدن متن کامل الگوریتم سئو 2018 به سایت کدپز مراجعه کنید .

https://codepaz.com/1397/09/29/seo-2018/

 

یاعلی!



:: بازدید از این مطلب : 286
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سئو سایت وردپرس

با سلام

سئو چیست ؟

سئو یک الگوریتم بوده که مخفف کلمه ی search engine optimization بوده که به معنی بهینه سازی برای موتور های جستجوگر است.

فرض کنید خودتان یک موتور جستجوگر مثل گوگل هستید 10 انتخاب برای این دارید که از بین میلیون ها بلکه میلیاردها سایت برای کاربران بیاورید از چه روش هایی برای تشخیص این 10 سایت میکنید؟!

ایا یادگیری سئو لازم است ؟

با مرور زمان و روی اوردن افراد به کسب و کار اینترنتی نیاز هر فردی است که این الگوریتم ها را فرابگیرد تا بتواند خود را در این جامعه به روز نگه دارد درصورت عدم دانش از کسب و کار اینترنتی حذف خواهند شد!

ایا سئو میتواند نیازمارا برای فروش بیشتر فراهم کند ؟

کسب و کار های قدیمی به این صورت بودند که شما برای معرفی خود به افراد و اطمینان دادن به انها از روش هایی استفاده میکردید تا اطمینان افراد را جذب کنید! حال این کسب و کارها اینترنتی شده اند و باید با روش های سئو کسب و کار خود را به افراد معرفی کرده و محصولات خود را به فروش رسانده! قطعا کسب و کارهایی که سئو شده اند میتوانند فروش بیشتری نسبت به سایر کارها داشته باشند !

ایا دیجیکالا سئو شده است ؟

دیجیکالا یک سایت معروفی بوده و جالب است که سئو مناسبی نداشته و درحال حاظر برای پیشرفت روز افزون و حذف نشدن کسب و کار خود شروع به رعایت الگوریتم های جدید سئو کرده و برای پیشرفت سایت خود قسمت های مهمی از لحاظ سئو مانند مگ و تی وی را راه اندازی کرد .

کسب و کار های بزرگی مانند دیجیکالا نیز سئو را رعایت میکنند و اهمیت این موضوع را بطور کامل میدانند.

چگونه سئو را فرابگیریم ؟

برای فراگیری سئو نیاز به داشتن اطلاعاتی است و مقالاتی که گوگل و تمامی سئو کار های حرفه ای انها را انتشار داده اند! ما بطور کامل درحال جمع اوری این الگوریتم ها به زبان فارسی هستیم شما میتوانید با مراجعه به لینک زیر این اموزش را شروع کنید!

مقالات اموزشی seo (سئو)

وقت یاد گیری سئو را ندارم!

اگر شما وقت کافی برای فراگیری سئو را ندارید و نیازمند مشاوره هستید میتوانید از طریق لینک زیر با ما در ارتباط باشید .

Seo سایت

یاعلی

 



:: بازدید از این مطلب : 262
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 آذر 1397 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد